بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولتیماتوم لایپزیش به بایرن؛ لایمر پیش فصل را در لایپزیش آغاز می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۳

کنراد لایمر از اهداف نقل و انتقالاتی یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ است. با این حال، به نظر می رسد هنوز هیچ تغییر ملموسی در وضعیت این بازیکن رخ نداده است.

طرفداری | به گزارش اسکای اسپورت ، لایپزیش و دومنیکو تدسکو روز به روز به حفظ کنراد لایمر مطمئن تر می‌شوند؛ به عبارتی هر چه بیشتر زمان بگذرد این تیم آلمانی سخت تر اجازه جدایی به این بازیکن اتریشی را خواهد داد. مربیان لایپزیش نهایتا ممکن است برای اجرای برنامه های این فصلشان روی حضور لایمر حساب باز کنند.

دومینیکو تدسکو، سرمربی لایپزیش به رسانه ها گفته بود که روی حضور لایمر در فصل آینده حساب باز کرده است. تدسکو تصریح کرده که اگر قرار است انتقالی انجام شود، باید زودتر انجام گیرد. 

هیچ تغییری در مذاکرات در حال حاضر رخ نداده است؛ بایرن مونیخ به دنبال فروش مارسل سابیتزر است و با وجود سابیتزر به نظر نمی آید برای لایمر اقدامی جدی انجام دهد. در طرف مقابل سابیتزر نیز می‌خواهد در بایرن بماند. بنابراین لایمر پیش فصل را با لایپزیش شروع خواهد کرد؛ این بازیکن عجله‌ای برای ترک لایپزیش ندارد و قصد دارد رفتاری حرفه‌ای از خود به نمایش بگذارد و با باشگاهش درگیر نشود. بیشتر بخوانید: اختلاف 10 میلیون یورویی بایرن مونیخ و لایپزیش برای لایمر

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *