بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نقل و انتقالات برنلی؛ ووت وخهورست در راه بشیکتاش، علاقه چلسی به مکسول کورنه

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۸

پس از جذب ۵ بازیکن جدید، جدایی ۶ بازیکن در پایان قراردادشان و فروختن نیک پوپ، تحولات برنلی در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد. 

طرفداری | به گزارش اتلتیک، ووت وخهورست مهاجم هلندی باشگاه که هم اکنون برای پشت سر گذاشتن تست پزشکی بشیکتاش در ترکیه حضور دارد، نزدیک‌ترین بازیکن به جدایی از شرابی‌هاست. ظاهرا مذاکرات برای انتقال قرضی این مهاجم ۲۹ ساله به سوپرلیگ ترکیه ادامه دارد. از قرار معلوم بشیکتاش مایل است یک بند خرید ۱۰ میلیون یورویی هم در قرارداد گنجانده شود. وخهورست انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ همراه با هلند دارد و در ژانویه گذشته از مسئولان حاضر در ترف مور قول گرفته بود که اگر تیم در لیگ برتر نماند، به او اجازه جدایی بدهند. 

برنلی همچنین انتظار دارد مکسول کورنه بر اساس بند آزادسازی ۲۰ میلیون یورویی موجود در قراردادش که پس از سقوط آن‌ها به چمپیونشیپ فعال شد، باشگاه را ترک کند. این بازیکن با ثبت ۹ گل در فصل گذشته، یکی از مهره‌های کلیدی شرابی‌ها بود. تیم‌هایی از لیگ برتر کورنه را زیر نظر گرفته‌اند؛ یکی از این تیم‌ها چلسی است که البته اگر نتواند به اهداف دیگرش دست پیدا کند، سراغ این بازیکن ساحل عاجی خواهد رفت. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *