بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علت اصلی تمایل رونالدو به جدایی از منچستریونایتد: کاهش دستمزد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۸

کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته است پس از یک فصل حضور در اولدترافورد، بار دیگر منچستریونایتد را ترک کند. به نظر می‌رسد، پشت این تصمیم دلایلی نیز وجود داشته باشد.

طرفداری | به گزارش ساموئل لوکهارست فعالیت کم مدیران منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات و کاهش دستمزد بازیکنان از جمله دلایلی است که کریستیانو رونالدو را به ترک منچستریونایتد مایل ساخته است. البته به نظر می‌رسد مورد دوم در تصمیم رونالدو برای آینده‌اش، تأثیر بیشتری دارد.

رونالدو از واکنش مدیران منچستریونایتد به فصل فاجعه باری که گذشت، به ستوه آمده است. فصلی که شیاطین سرخ هیچ جامی کسب نکردند و نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

ناکامی منچستریونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا دستمزد تمامی بازیکنان این تیم 25 درصد کاهش یابد. منابع نزدیک به کریستیانو رونالدو می گویند که این بازیکن از کاهش دستمزدش در منچستریونایتد ناراحت است.

رونالدو که طبق قراردادش 480 هزار پوند در هفته می‌گرفت، با کاهش 25 درصدی، فصل آینده 360 هزار پوند در هفته از منچستریونایتد دریافت می‌کند.

 برخی منابع نزدیک به رختکن منچستریونایتد معتقدند که رونالدو در باشگاه خواهد ماند. با این حال چهره های بزرگ رختکن یونایتد به این مسئله شک دارند.

یونایتد چندی پیش اعلام کرده بود که رونالدو فروشی نیست، اما در هر صورت باید گفت که ایجنت رونالدو، CR7 را به چلسی و بایرن مونیخ پیشنهاد داده است.

رونالدو 37 ساله تنها بازیکن ملی پوشی بود که روز دوشنبه در مجموعه تمرینی کارینگتون برای آغاز پیش فصل حاضر نشد. رسانه ها ادعا کردند که رونالدو به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی غایب بود و باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که توضیحات رونالدو درمورد غیبتش در تمرینات را پذیرفته است.

رونالدو تا سال آینده با منچستریونایتد قرارداد دارد؛ این قرارداد گزینه‌ای دارد که می‌تواند تا سال 2024 نیز تمدید شود. رونالدو در 19 فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و آخرین بار در 17 سالگی در اکتبر 2002 با اسپورتینگ لیسبون در لیگ اروپا، که آن زمان جام یوفا نام داشت، حضور یافت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *