بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اختلاف بین آبی‌ها برای جذب رونالدو/ برای این انتقال بودجه هست؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۲

پیشنهاد انتقال جنجالی چلسی برای کریستیانو رونالدو همچنان نیاز به تایید توماس توخل دارد. بولی پس از در دست گرفتن مالکیت چلسی با معامله‌ای ۴.۲۵ میلیارد پوندی، خواهان امضای قراردادی بزرگ برای راه‌اندازی رژیم خود است. رونالدو، مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد، با آوازه و اسم و رسمی که دارد بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است. اکنون توخل و بولی در حال مذاکره هستند تا ببینند که آیا پیشنهاد خرید رونالدو را بدهند یا در جای دیگری در تیم سرمایه‌گذاری کنند. توخل فکر می‌کند که رحیم استرلینگ و مدافعان منچسترسیتی در اولویت هستند، زیرا در تابستان مدافعان میانی کلیدی خود را از دست داده‌اند.

آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن با انتقالی آزاد باشگاه را ترک کردند، در حالی که کاپیتان سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو وضعیتشان معلوم نیست. تلاش آبی‌ها برای جذب ژول کونده از سویا و ماتییس دی‌لیخت، ستاره یوونتوس، نیز با مشکل مواجه شده است. چلسی همچنین مهاجمش روملو لوکاکو را هم یک سال پس از پیوستنش به این باشگاه از دست داد. توخل مشتاق جذب استرلینگ است اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است. عثمان دمبله از بارسلونا گزینه دیگری است.

چلسی مشتاق جذب مدافع فرانسوی ژوله کُنده است اما در برنامه‌های خود برای پرداختن ۶۸ میلیون پوند کمی مشکل دارد. مونچی، مدیر ورزشی سویا، معتقد است ژاوی، سرمربی نوکمپ، به خوبی می‌داند که دارد چه کار می‌کند. او گفت: «ژاوی سلیقه خوبی دارد. او کونده را دوست دارد و این بدان معناست که در مورد فوتبال اطلاعات درستی دارد. می‌دانم که چلسی حداقل به دو مدافع میانی نیاز دارد. اما نه تنها چلسی، بلکه باشگاه‌های دیگری هم در سراسر اروپا به جذب او مشتاق هستند.»

بایرن مونیخ همچنین برای جذب ماتایس دی‌لیخت، مدافع هلندی، اقدام کرده و مذاکرات در حال انجام است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *