بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری توخالی غول آمریکایی برای رقابت با قهرمان ایرانی کشتی آزاد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قهرمان شدن گیبل استیوسون 21 ساله در بازی‌های المپیک 2020 توکیو در حالیکه در ثانیه‌های آخر شکست را به گنو پتریاشویلی گرجستانی مدعی کهنه‌کار این وزن تحمیل کرده بود، این گمان را ایجاد می‌کرد که قرار است با رقابت او و امیرحسین زارع 21 ساله، سنگین وزن کشتی آزاد جهان شاهد یک دگردیسی هیجان انگیز باشد، اما این اتفاق رخ نداد و بعد از المپیک رسانه‌های آمریکایی از حضور احتمالی استیوسون در کشتی کج و مبارزه در رینگ خبر دادند.

در این رابطه گفته شد که این کشتی‌گیر جوان با سازمان wwe قرارداد بسته، اما این خبر به صورت رسمی تایید نشد. برادر این کشتی‌گیر در گذشته در عضویت این سازمان بود و قهرمانان آمریکایی دیگری نیز قبلا با این سازمان همکاری کرده بودند.

استیوسون به مسابقات جهانی نروژ نیامد و امیرحسین زارع در غیاب او، با شکست پتریاشویلی و طاها آکگول قهرمان جهان شد و همین قهرمانی کافی بود که کشتی‌گیر آمریکایی شروع به کری خوانی کرده و اینطور جلوه دهد که مشتاق رقابت با زارع است.

با این وجود زمانی که لیست تیم منتخب آمریکا برای رویارویی با تیم کشتی آزاد ایران در مصاف دوستانه‌ای که قرار بود 23 بهمن در تگزاس برگزار شود، اعلام شد، نامی از استیوسون در این لیست دیده نمی‌شد.

البته این کشتی‌گیر برای حضور در این مسابقه خواهان دریافت پول زیادی شده بود و به همین دلیل آمریکایی‌ها این وزن را خالی گذاشته بودند تا تکلیف استیوسون مشخص شود.

به هر شکل، این مسابقه به دلیل عدم صدور ویزای 6 عضو کشتی ایران، لغو شد و حالا استیوسون بعد از آنکه در مسابقه‌ای کفش‌های کشتی‌اش را درآورد، به تازگی اولین مسابقه‌اش در کشتی کج را نیز پشت سر گذاشت و با استفاده از فنون کشتی، نمایش جذابی برای تماشاگران داشت.

با این شرایط او طبق قراردادی که قبلا عنوان شد چهار ساله است، تا المپیک پاریس و حتی یک سال بعد از آن رسما در رقابت‌های کشتی حضور نخواهد داشت.تیم‌های امید کشتی ایران به مسابقات قاره‌ای زیر 23 سال اعزام می‌شوند؟

 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *