بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکنان پرسپولیس با استرس زیادی بازی می‌کند/ با این سبک بازی قهرمانی در جام حذفی هم بعید است

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای موفقیت باید در سبک بازی خود تجدید نظر کند.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر هوادار تهران گفت: پرسپولیس ابتدا بازی را خوب شروع کرد و چند موقعیت خوب گلزنی داشته اما هر چه از بازی گذشت با توجه به وضعیت این تیم بازیکنان پر اشتباه و در نتیجه با استرس بیشتری بازی کردند و همین موضوع باعث شد تا شاهد بازی خوبی نباشیم و بازیکنان نتوانند برنامه تاکتیکی مدنظر را پیاده کنند و پرسپولیس امتیاز مهمی را از دست بدهد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس با استرس زیادی بازی کردند این درحالی است که آنها برای حفظ کارایی و تاثیر گذاری خود باید به خود مسلط باشند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند. اما شاهد آن بودیم پاس های اشتباه زیادی بین بازیکنان رد و بدل می‌شد و موقعیت ها نیز با بی دقتی از دست می‌رفت و هر چه به پایان بازی نزدیک تر می‌شدیم این اتفاقا تشدید می‌شد. صریح بگویم پرسپولیس با این وضعیت نه تنها در لیگ بلکه در جام حذفی نیز به مشکل خواهد خورد و نمی‌تواند قهرمان شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد عملکرد تمیروف در بازی با هوادار گفت:  من چیز خاصی از این بازیکن ندیدم و او نتوانسته مشکل پرسپولیس در خط حمله را بر طرف کند و این برای تیمی که مدعی قهرمانی است خوب نیست. از طرفی نیز مهدی عبدی افت محسوسی داشته است. او نشان داده است مهاجم خوبی است اما باید بداند یک مهاجم شش دانگ از کوچکترین موقعیت های استفاده کرده و گل سازی می‌کند او در ابتدایی بازی می توانست دروازه هوادار را باز کند اما همچنان بی دقت عمل می‌کند. مگر یک بازیکن در یک بازی چند موقعیت به دست می آورد که بخواهد همه را به سادگی از دست بدهد. متاسفانه این عدم دقت کافی فشار را هم روی مهدی عبدی بیشتر کرده هم باعث شده وضعیت پرسپولیس استرس زا شود که این موضوع می‌تواند تیم را دچار مشکلاتت بزرگی کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد یا نه گفت:  استقلال می‌توانست با پیروزی برابر پیکان شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهد. هر چند این اختلاف ۶ امتیازی باعث می‌شود آنها با اعتماد به نفس بیشتری در بازی های آینده حضور پیدا کنند و برد برابر هوادار میتوانست اهرم فشاری برای استقلال باشد تا زنگ خطر را  احساس کند. پرسپولیس هنوز شانس دارد که قهرمان شود و در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد اما باید سبک بازی تیم تجدید نظر شود تا بتواند موفق باشد در غیر این صورت این تیم راهی از پیش نخواهد برد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *