بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۹:۵۹

هفته بیست و چهارم لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار به پایان خود رسید.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر هم روز گذشته با برگزاری 3 دیدار دیگر برگزار شد و به پایان خود رسید و تیم‌ها با نتایجی که در این هفته از رقابت‌ها رقم زدند تغییراتی در جدول لیگ برتر ایجاد کردند. در این میان برخی از بازیکنان مثل همیشه به واسطه درخشش در ترکیب تیم خود توانستند در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده و عملکرد قابل قبولی از خودشان ارائه دهند و به همین بهانه مثل همیشه تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (استقلال)

بازی شجاعانه پیکان که مقابل استقلال صدرنشین برای برد به زمین آمده بود از یک سو و ده نفره شدن استقلال از سوی دیگر باعث شد فشار روی دروازه آبی‌ها در دیدار این هفته بیش از حد انتظار باشد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم خلق شد که برخی از آنها با کم دقتی و بدشانسی از دست رفت و تعدادی زیادی هم به واسطه سوپرواکنش‌های حسین حسینی راهی دروازه نشد تا رکورد شکست ناپذیری استقلال همچنان پابرجا بماند. حسینی ستاره بی چون و چرای تیمش مقابل پیکان بود.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان)

دانیال اسماعیلی‌فر در حال تجربه کردن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خودش است و در طول لیگ بیست و یکم توانسته خودش را به عنوان ستاره در ترکیب سپاهان جا بیاندازد و بهترین مدافع راست لیگ برتر هم لقب بگیرد و در نهایت اسکوچیچ هم مجبور به دعوت از او به اردوی تیم ملی شد. این بازیکن در روز خوب تیمش مقابل صنعت نفت و برتری پرگل مقابل این تیم از نفرات موثر تیمش بود و بارها با قطع توپ و حضور دفاعی به موقع مانع شکل گیری موقعیت از سمت خودش روی دروازه شد و روی نفوذها هم خوب و خطرناک نشان داد و روی دو گل تیمش به نوعی تاثیرگذار بود و اگر خوش شانس بود می‌توانست یک گل هم در این بازی به ثمر برساند.

 

مدافع میانی: عارف آقاسی (فولاد خوزستان)

مدافع میانی فولاد در بازگشت به این تیم دوباره روزهای خوبش را در حال تکرار کردن است و خیلی زود در ترکیب فولاد جا افتاد و تبدیل به بازیکن کلیدی در مرکز خط دفاعی تیمش شد. آقاسی مقابل نساجی یک روز کم نقص را پشت سر گذاشت و هم در نبردهای هوایی آمار اکثریت پیروزی‌ها را به خودش اختصاص داد و هم روی زمین با تکل‌ها و قطع توپ هایش خط حمله قدرتمند و خطرناک نساجی را از کار انداخت تا یک پیروزی شیرین برای تیمش در این هفته از رقابت‌ها به ثبت برسد.

 

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (سپاهان اصفهان)

مدافع میانی سپاهان ستاره بی چون و چرای تیمش در دیدار با صنعت نفت بود و علاوه بر عملکرد دفاعی خوبی که در این دیدار داشت و روی گل های خورده تیمش مقصر نبود، توانست 2 گل از 4 گل سپاهان را هم در این دیدار به ثمر برساند که برای یک مدافع آمار فوق العاده‌ای است. گولسیانی یک گل در جریان بازی به ثمر رساند و گل دیگر را هم از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کرد تا چهره اول تیمش در این دیدار باشد. سپاهان بعد از خراب کردن پنالتی‌های زیاد در نهایت به نظر می‌رسد به گزینه مورد نظرش برای زدن این ضربات رسیده باشد و احتمالاً گولسیانی از این به بعد پنالتی زن اول سپاهان است.

 

مدافع چپ: محمدعلی فرامرزی (پیکان)

مدافع تیم فوتبال پیکان در دیدار با استقلال از خوب های تیمش بود. هم روی جلوگیری از حملات خطرناک استقلال از سمت راست از سوی حردانی و یامگا خوب عمل کرد و این جناح که معمولاً طراحی حملات استقلال از آن شکل می‌گیرد را در طول بازی از کار انداخت و هم از فضای خالی پشت سر حردانی در چند مقطع به خوبی استفاده کرد و حملاتی از این ناحیه روی دروزاه استقلال شکل گرفت و خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم را به زحمت انداخت. فرامرزی اگر نگوییم بهترین بازیکن پیکان مقابل استقلال بود حداقل یکی از 3 بازیکن برتر تیمش در این دیدار محسوب می‌شود.

 

هافبک دفاعی: مهدی کیانی (تراکتور)

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور در بازگشت به ترکیب تیمش بعد از چند سال دوری این روزها خوب بازی می‌کند و به خوبی مرکز میدان را برای سرخپوشان تبریزی به اصطلاح جمع کرده است. کیانی با تکل های سالم و به موقعش توپ حریف را در شکل گیری موج حملات دفع و برای تیمش موقعیت ضد حمله ایجاد می‌کند و با روحیه جنگندگی که به تیم تزریق می‌کند یک پوئن مثبت برای ساغلام در تیم است. او در این بازی علاوه بر جلوگیری از حملات حریف، در حمله هم به تیمش کمک کرد و پاس تک گل سه امتیازی تراکتور را هم او به عباس زاده داد تا 3 امتیاز تیمش را طرح ریزی کند.

 

هافبک چپ: سعید صادقی (گل گهر)

ستاره لیگ برتر که در مورد عدم دعوتش به تیم ملی اعتراض‌های زیادی از گل گهری‌ها به اسکوچیچ مطرح شد همچنان برای تیمش خوش می‌درخشد و چهره اول بازیسازی و طراحی حملات تیمش است. سعید صادقی مقابل تیم سابقش قرار گرفت و توانست با درخشش خودش مانع شکست سیرجانی‌ها مقابل تیم قعر نشین شود. صادقی دو پاس گل در این بازی داد و می‌توانست خودش هم گلزنی کند تا بازی خوبش تکمیل شود ولی روی دو موقعیت خیلی خوبی که داشت بدشانس بود.

 

هافبک راست: مرتضی حسین‌زاده (پدیده)

پدیده این روزها زیر نظر داوود سیدعباسی تبدیل به یک تیم جنگجو و خطرناک شده است که برای فرار از سقوط یقه همه تیم‌های قدرتمند لیگ برتر را می‌تواند بگیرد و بعد از نتایج خوبی که مقابل پرسپولیس و چند تیم دیگر داشتند حالا آمده بودند گل گهر قدرتمند امیر قلعه نویی را شکست دهند و با سه گل هم پیش افتادند ولی در نهایت کارشان با مساوی تمام شد. مرتضی حسین‌زاده، مدافع – هافبک سمت راست پدیده بهترین بازیکن تیمش در این دیدار بود که یک گل هم به زیبایی وارد دروازه فروزان کرد و در سایر دقایق بازی هم کم اشتباه ظاهر شد تا در جمع برترین‌های هفته قرار بگیرد.

 

هافبک هجومی: آرش رضاوند (فولاد خوزستان)

خریدهای نیم فصل نکونام این روزها حسابی برایش خوش می‌درخشند و علاوه بر شیری و آقاسی که تبدیل به ستاره‌های تیمشان شدند، آرش رضاوند این روزها حسابی در ترکیب خوزستانی‌ها تبدیل به یک بازیکن کلیدی و مهم شده است و چهره اول بازی با نساجی هم بود که توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. رضاوند که در استقلال اوضاع خوبی نداشت و عملکردش مورد انتقاد هواداران این تیم بود حالا روزهای متفاوتی را در خوزستان سپری می‌کند و امید اصلی نکونام در بازی‌های آسیایی هم هست.

 

مهاجم: کی‌روش استنلی (گل گهر سیرجان)

کی‌روش استنلی، مهاجم گل گهر در بازگشت به لیگ ایران و بازی زیر نظر امیر قلعه‌نویی تبدیل به همان مهاجم زهرداری شده که از او انتظار می‌رفت و با زدن دو گل در بازی با پدیده چهره اول تیمش در فرار از شکست و بازگشت به این بازی بود. کی‌روش روی هوا یک بازیکن بی رقیب است و در ضربات زمینی هم مثل همیشه خطرناک نشان می‌دهد و شاید اگر ابتدای فصل به جای مهاجم گابنی جذب شده بود اوضاع به مراتب متفاوتی را در تیم سیرجانی شاهد بودیم و امروز یکی از مدعیان قهرمانی بود. به هر جهت قلعه نویی از داشتن یک مهاجم زهردار مثل استنلی در ترکیب تیمش باش خوشحال باشد.

 

مهاجم:‌شهریار مغانلو (سپاهان)

مهاجم تیم فوتبال سپاهان هم یکی دیگر از دو گله های این هفته در کنار استنلی، رضاوند و هم تیمی خودش گولسیانی بود که روی برتری پرگل مقابل صنعت نفت تاثیر خود را به خوبی گذاشت. گل اول سپاهان توسط مغانلود به ثمر رسیده بود که ابتدا به اشتباه به نام مدافع صنعت نفت ثبت شد و بعداً با بازبینی فیلم گل زده شده اصلاح شد و حالا مغانلو با زدن این 2 گل 9 گله شده و بهترین مهاجم ایرانی لیگ است و امید می‌رود که در بازی‌های آسیایی هم برای سپاهان بدرخشد.

 

lineup

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *