بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به خط خوردن کاپیتان تیم

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۷:۳۵

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره علت دعوت نشدن کاپیتان این تیم به اردوی تیم ملی گفت: داوود علیپوریان از نظر ذهنی هنوز آمادگی لازم برای ورود به تیم ملی را ندارد.

فرید صائبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: داوود علیپوریان یکی از بازیکنان خوب و کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته است که سال گذشته به دلیل یکسری مشکلات با هماهنگی فدراسیون و کادر فنی حدود ۴ ماه از تیم ملی دور بود. وی بهمن ماه که در اردوی محلات حضور پیدا کرد هنوز از نظر ذهنی آمادگی لازم را نداشت و این دور از عدالت بود که ما او را جایگزین بازیکنی می‌کردیم که ۶ ماه به طور مرتب در اردو حضور داشت.

وی گفت: علیپوریان بازیکن ارزشمندی است و ما ۴ ماه به او فرصت دادیم تا آمادگی لازم برای حضور در تیم ملی را پیدا کند، اما نتوانست در زمان داده شده از نظز ذهنی به آمادگی لازم برسد و تعامل خوبی را با سایر بازیکنان ایجاد کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان خاطرنشان کرد: وی از نظر فنی و اخلاقی بهترین بازیکن بوده و از آمادگی انفرادی خوبی نیز برخوردار است، اما برای دعوت به اردو باید آمادگی تیمی نیز داشته باشد تا مشکلی ایجاد نشود.

صائبی درباره وضعیت او برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین و مسابقات قهرمانی جهان، گفت: دور از انصاف است بازیکنی که ۶ ماه به طور منظم در اردو حضور داشته و از هر لحاظ تعامل خوبی با سایر بازیکنان برقرار کرده، خط بخورد و علیپوریان جایگزین او شود. بنابراین در مسابقات پیش رو امکان استفاده از او وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم عدالت را زیر پا بگذارم و هر طور که بازیکن دوست دارد، رفتار کنیم.

انتهای پیام

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *