بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس روز ۲۵ تیرماه به اردوی ترکیه می رود/ سفر مجانی سرخپوشان با کمک اسپانسر

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۹:۰۷

خبرورزشی- بحث برگزاری اردوی خارجی در تمام پیش فصل‌های لیگ برای تیم‌های بزرگ مطرح می‌شود. پیش‌تر صحبت‌ از ممنوعیت اردوی خارجی برای باشگاه‌های لیگ مطرح بود اما گویا این فصل مشکلی از این بابت وجود ندارد و پرسپولیس هم برای اردوی خارجی برنامه‌ریزی خواهد کرد.

چند روز پیش رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی خبر داد:
” چندین درخواست از کشورهای مختلف داریم که آنجا اردو بزنیم و چند بازی دوستانه هم بکنیم. سوای اینکه هزینه را می‌دهند شاید درآمدی هم برای باشگاه دارد. من به آقای گل‌محمدی گفتم صبر کنیم ببینیم تاریخ شروع لیگ چه زمانی است تا براساس آن شروع تمرینات تیم را برنامه‌ریزی کنند و تصمیم بگیریم اردوها را در داخل یا خارج کشور برگزار کنیم.”

در همین راستا شنیدیم یک اسپانسر به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده است اردوی پیش فصل خارجی خود را در کشور ترکیه برگزار کند.

این اسپانسر علاقمند به تیم پرسپولیس و رنگ قرمز اعلام آمادگی کرده است تمامی هزینه های این سفر را متقبل شود و حتی قول انجام دو بازی دوستانه خوب در کشور ترکیه را نیز داده است.

باشگاه پرسپولیس نیز تصمیم گیری در این رابطه را به یحیی گل محمدی سپرده است اما این سفر هیچ هزینه ای برای این باشگاه نخواهد داشت.

ظاهرا یحیی گل محمدی نیز مخالفتی با این سفر نداشته و به باشگاه گفته است برای روز ۲۵ تیرماه سالجاری برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *