بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جعفری: چون سرمربی تیم باشگاهی بودم سرمربی تیم ملی نشدم/ در تدارک بازی تدارکاتی با قزاقستان هستیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۲۱

– اخبار ورزشی –

مرضیه جعفری با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: آقای کامرانی‌فر دبیر فدراسیون در این باره نظرشان مساعد بود، اما از آنجایی که من سرمربی تیم باشگاهی خاتون بم هستم و باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم نمی‌توانستم سرمربی تیم ملی باشم، چون سرمربی تیم خاتون بم هستم یعنی باید یا سرمربی تیم ملی باشم یا تیم باشگاهی.

وی درخصوص برگزاری اردوهای تیم ملی و عدم حضور شاگردانش در اردوها اظهار داشت: با مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی صحبت کردیم تا از آنجایی که هم مسابقات تیم ملی مهم است و هم جام باشگاه‌های آسیا بازیکنان ما در تیم باشند و تمرینات‌شان را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم همچنین از آغاز تمرینات شاگردانش از 15 تیرماه و برگزاری بازی تدارکاتی با قزاقستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمرینات‌مان را برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا از 15 تیرماه آغاز می‌کنیم و قرار است بازی برون مرزی هم داشته باشیم. اگر شرایط فراهم شود هم یک بازی تدارکاتی با قزاقستان پیش از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا انجام می‌دهیم.

وی ضمن اشاره به رقابت سخت با رقبایشان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: اردن در جام باشگاه‌های آسیا با تیم ملی خود شرکت می‌کند یعنی 12 بازیکن تیم باشگاهی اردن در تیم ملی‌شان هستند و فکر می‌کنم تا دو سه روز آینده با رومانی بازی خواهند کرد و خیلی از بازیکنان ازبکستان هم ملی‌پوش هستند و چند بازیکن از اروپا هم در ترکیب تیم خود دارند. هند هم همین شرایط را دارد پس با این شرایط نمی‌توانم بگویم در این مسابقات چه نتیجه‌ای کسب می‌کنیم اما تمام تلاش مان این است که نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

جعفری در پایان درخصوص جشن قهرمانی تیم خاتون بم گفت: به دلیل کسب هشتمین قهرمانی لیگ برتر فوتبال برای مردم شهرمان جشن گرفتیم باشگاه ما جشن بزرگی گرفت که ورزشگاه مملو از جمعیت شد و مردم واقعا استقبال کردند. همه به خاطر تیم شرکت کردند و جشن خیلی بزرگی بود که مسئولان فدراسیون هم شرکت کردند و جشن خیلی خوبی برگزار کردیم که مردم خوشحال شدند. من دوست داشتم قهرمانی تیم را به مردم تقدیم کنم و لبخند روی لب‌هایشان بیاید که با کمک مدیرعامل باشگاه این اتفاق افتاد.لیگ برتر فوتبال بانوان| خاتون بم رکورد زد

 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *