بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال، مایه حسرت بارسلونا/عکس

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته ۳۰ ژوئن، سال مالی باشگاه های فوتبال اروپا رسما به اتمام رسید و همگی وارد مقطعی جدید شدند. قرارداد بازیکنانی چون عثمان دمبله، ایسکو، مارسلو و گرت بیل از دو تیم بارسا و رئال به اتمام رسید و آنها دیگر تعهدی به غول های لالیگا ندارند اما رئال و بارسا دو شب کاملا متفاوت را پشت سر گذاشتند.

رئال، مایه حسرت بارسلونا/عکس

آخرین روز فصل ۲۲-۲۰۲۱ در رئال مادرید آرام و راضی کننده بود. مدیریت صحیح باشگاه مادریدی سبب شد تا رئال بازهم سال مالی را بدون ضرر به اتمام برساند. رئال همچنین به مهمترین اهداف ورزشی خود یعنی قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان نیز رسید و قبل از شروع انتقالات تابستانی، کار جذب اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را نیز نهایی کرد.

رئال، مایه حسرت بارسلونا/عکس

هرچند ناکامی در جذب کیلیان امباپه یک ناامیدی بزرگ بود ولی رئال با تقویت خط دفاع و میانی خود حالا دو ماه فرصت دارد تا یک مهاجم جدید را نیز به خدمت بگیرد؛ بدون اینکه مشکل مالی داشته باشد. رئال حتی قادر است ۱۰۰ میلیون یورو در این راه و بدون دردسر هزینه کند. ایسکو، مارسلو و گرت بیل با دستمزدهای بالایی که دریافت می کردند، دیگر جایی در رئال ندارند و جالب اینکه مجموع دستمزد این سه بازیکن، دو برابر مجموع دستمزد شوامنی و رودیگر بود.

رئال، مایه حسرت بارسلونا/عکس

و اما در بارسلونا آخرین روز فصل ۲۲-۲۰۲۱ پر استرس و با تشویش به اتمام رسید. خوان لاپورتا بالاخره توانست ۱۰ درصد از حق پخش تلویزیونی بارسا را برای ۲۵ سال به “سیکس استریت” واگذار کند و از این ناحیه تا ۲۶۰ میلیون یورو بر درآمدهای باشگاه اضافه کرد. به این ترتیب بارسا برای اولین بار پس از دو سال توانست فصل را بدون ضرر به پایان برساند.

رئال، مایه حسرت بارسلونا/عکس

مدیریت بد جوزپ بارتومئو سبب شده بود تا لاپورتا باشگاهی ویران شده از لحاظ اقتصادی تحویل بگیرد ولی با فروش حق پخش حالا می تواند هم فرانک کسیه و هم کریستیانسن را به فهرست خود اضافه کند و هم برای جذب رابرت لواندوفسکی نیز فشار بیشتری به بایرن بیاورد. با این حال لاپورتا بهتر است به هواداران واقعیت های بارسا را بازگو کرده و بگوید که جذب برناردو سیلوا و جولز کنده عملا غیرممکن است. بارسا می تواند حداقل خوشحال باشد که با پیکه، بوسکتس، سرجی، آلبا، فاتی، پدری و گاوی همچنان قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید:

  • کی‌روش نامزد کسب عنوان برترین مربی قاره آفریقا شد/عکس

  • همسر وریا غفوری جدایی کاپیتان استقلال را تایید کرد/عکس

  • دو اسطوره فوتبال جهان به ایران می‌آیند

    254 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *