بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در استقلال تا بازیکن قدیمی شود او را با چوب می زنند/ در بحث وریا غفوری تمام قد کنار مردم می‌ایستم/ سکوت مدیران باشگاه درباره وریا دلیل دارد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳

حسن روشن بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای باشگاه و موضوع خداحافظی وریا غفوری اظهاراتی را مطرح کرد.

از نقل و انتقالات استقلال خبر دارید؟

نه به آن شکل که باید و شاید. البته اتفاق خاصی هم رخ نداده که ما از آن بی خبر مانده باشیم. نقل و انتقال این است که سر و صدا داشته باشد. امیدوارم استقلال بتواند در این فرصت باقیمانده لااقل بازیکنانی را جذب کند که به درد بخورند.

چه بازیکنانی به درد استقلال می خورند؟

بازیکنانی که بتوانند از پس این تیم با میلیون‌ها هوادار بربیایند. بازیکنی که در تیم بدون طرفدار ستاره بوده وقتی به استقلال می آید و وارد زمین می‌شود دست و پایش می لرزد. استقلال جای این بازیکن ها نیست. استقلال بازیکنی می خواهد که وقتی به این تیم بیاید بتواند از پس فشارهای هواداران و بزرگی این تیم بربیاید. برای همین است که این جا شده استقلال آن تیم شده پرسپولیس.

خبر دارید چه کسی برای استقلال یارگیری می کند؟

اگر شما می دانید ما هم می دانیم. دارند بازیکن می خرند ولی هیچکس نمی داند بر چه اساس و معیاری! خدا آخر و عاقبت این تیم را بخیر کند و به داد هواداران برسد.

برای مراسم خاصی به ورزشگاه غدیر رفته‌اید؟

یک بازی در رابطه با مبارزه با مواد مخدر است که ما هم در حاشیه بازی دعوت هستیم. سید جلال حسینی را هم اینجا دیدیم.

در استقلال تا بازیکن قدیمی شود او را با چوب می زنند/ در بحث وریا غفوری تمام قد کنار مردم می‌ایستم/ سکوت مدیران باشگاه درباره وریا دلیل دارد

این روزها خیلی از هواداران استقلال شیوه جدا شدن وریا غفوری از استقلال را نمی‌پسندند؟

طبیعی است! نباید هم بپسندند. از قدیم هم همینطور بوده. متاسفانه در استقلال چوب برمی‌دارند و وقتی بازیکنی چند سال بازی می کند او را از باشگاه بیرون می اندازند.

خواسته هواداران معترض تداوم حضور وریا غفوری در این تیم است، شما چه موضعی دارید؟

قطعاً من هم تمام قد کنار طرفداران استقلال هستم. هرچه مردم می خواهند من هم می خواهم. وقتی هواداران می گویند وریا غفوری باید باشد یعنی باید باشد.

چرا مدیران استقلال در این باره جوابگوی مردم نیستند و لااقل دلیل این موضوع را بیان نمی کنند؟

حتماً به نفع شان نیست. معمولا وقتی کاری به نفع آدم نباشد درباره اش حرفی نمی زند یا سمت آن کار نمی رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *