بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال به دنبال جذب گزینه پرسپولیس و سپاهان

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۳

سامان فلاح مدافع وسط جوان و دهه هشتادی پیکان یکی از نفراتی است که مورد توجه تیم های مطرح متعددی قرار گرفته است. این بازیکن جوان اما ۳ سال دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده و هیچ بندی هم در قرارداد او برای فسخ یکطرفه وجود ندارد.

از این رو در روزهای گذشته نقل و انتقالات تیم هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و فولاد به طور رسمی خواهان جذب فلاح از پیکان شده بودند که مسئولان باشگاه تهرانی مخالفت خود با جدایی ستاره جوان را اعلام کرده بودند.

حالا استقلال نیز با توجه به جدایی محمد دانشگر و اینکه هنوز به طور رسمی مسئولان باشگاه موفق به تمدید قرارداد با رافائل سیلوا و عارف غلامی نشده اند، به جمع مشتریان مدافع ۲۰ ساله پیکان پیوسته است.

فلاح که جزو نفرات فیکس تیم ملی امید هم به شمار می رود، تحت قرارداد با پیکان است و جدایی او باید منوط به رضایت مدیران این باشگاه باشد. از این رو مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان به طور سفت و سخت مخالفتش با جدایی این مدافع را اعلام کرده و مدیران باشگاه پیکان نیز درخواست های باشگاه های مختلف برای جذب پدیده دهه هشتادی خود را رد کرده اند.

این در حالی است که درخواست های باشگاه های مطرح لیگ برتر جذب سامان فلاح ادامه داردو وباید دید طی روزهای آینده آیا امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان راضی به جدایی و صدور رضایتنامه این بازیکن می شود یا خیر.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *