بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیوستن مالاسیا به منچستریونایتد بار دیگر پیچیده شد؛ انتقال دی یونگ در خطر؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۹

منچستریونایتد در رقابت با لیون برای جذب تایرل مالاسیا، مدافع چپ تیم ملی هلند، شکست‌خورده به‌نظر می‌رسید اما آن‌ها برای ربودن این بازیکن 22 ساله تلاش کردند و با فاینورد به توافق رسیدند. با این‌حال، مشکل جدیدی در راه انتقال مالاسیا به جمع شیاطین سرخ ایجاد شده است.

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، به دلیل مشکلات مربوط به نمایندگی تایرل مالاسیا، انتقال او بار دیگر به منچستریونایتد پیچیده شده است. شیاطین سرخ اخیرا برای این انتقال با فاینورد به توافق رسیدند تا مبلغ 15 میلیون یورو به‌علاوه 2 میلیون یورو پاداش پرداخت کنند. این یعنی برای تکمیل انتقال، تنها توافق با مدیربرنامه‌های بازیکن باقی‌مانده اما هنوز پیشرفتی در این راستا حاصل نشده است. بیش‌تر بخوانید: منچستریونایتد برای جذب فرنکی دی یونگ و تایرل مالاسیا به توافق رسیده است

منابع نزدیک به باشگاه فاینورد و نمایندگان مالاسیا خبر داده‌اند این بازیکن برای انتقال به منچستریونایتد از طریق پدرش اقدام کرده، نه علی دورسون که مدیربرنامه‌های رسمی‌اش است. این دودستگی ایجاد شده ممکن است روی مذاکرات منچستریونایتد برای جذب فرنکی دی یونگ هم تاثیرگذار باشد چرا که علی دورسون، مدیربرنامه‌های هافبک هلندی بارسلونا هم هست. 

منچستریونایتد برای خرید دی یونگ 25 ساله با بارسلونا به توافقی مجموعا به ارزش 85 میلیون یورو رسیده اما هنوز فرمول انتقال و ساختار پرداخت باید مورد بحث قرار گیرد. علاوه بر این توافق شخصی با بازیکن هنوز به دست نیامده است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *