بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مجوز از تهران برای ساپینتو صادر شد؛ ۲ بازیکن خارجی برای ما بخر/ یک استقلالی کتار گذاشته می‌شود؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۸

به نظر می‌رسد کادر مدیریتی باشگاه استقلال دست سرمربی جدید این تیم را به طور کامل باز گذاشته تا همه چیز برای موفقیت فراهم باشد و جای هیچ بهانه‌ای باقی نماند. آنها به خوبی می‌دانند پس از جدایی فرهاد مجیدی حالا همه هواداران چشم به نتایج استقلال در فصل آینده دوخته‌اند و به هیچ عنوان نمی‌خواهند موقعیت خوبی که استقلال پس از ۹ سال به دست ‌آورده را خراب کنند. صدور تلفنی مجوز

ریکاردو ساپینتو هنگامی که در دبی با استقلالی‌ها مشغول مذاکره بود، تأکید داشت برای تقویت این تیم احتیاج به جذب بازیکن خارجی دارد و می‌خواهد این نفرات با نظر خودش جذب شوند. البته کوین یامگا و عزیزبک آمانوف در حال حاضر با استقلال قرارداد دارند ولی رودی ژستد جدا شده و رافائل سیلوا هم هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. طبق آخرین خبری که شنیدیم، به طور تلفنی این مجوز برای ساپینتو صادر شده تا دو بازیکن خارجی مد نظر قرار بدهد و بخرد تا تیم تقویت شود. کنار گذاشتن یکی از خارجی‌ها؟

استقلال در حال حاضر دو بازیکن قطعی خارجی دارد و باشگاه به شدت در حال مذاکره است تا زمینه برای حفظ رافائل سیلوا را هم فراهم کند. اگر مدافع برزیلی نماند که هیچ ولی اگر این بازیکن هم در جمع آبی‌پوشان ماندگار شود آن‌وقت سرمربی جدید این تیم یا باید قید یکی از بازیکنان خارجی که به او اختیار خریدش را داده‌اند را بزند و یا اینکه چهره‌ای مانند عزیزبک آمانوف را با هماهنگی باشگاه در اختیار تیم دیگری بگذارد چون طبق قانون هر تیم لیگ برتری فقط می‌تواند حداکثر چهار بازیکن خارجی داشته باشد که تازه یکی از آنها هم باید حتماً آسیایی باشد. همچنین در این رابطه شنیدیم تمدید قرارداد رافائل سیلوا از جمله مواردی است که خود ساپینتو روی آن اصرار ویژه دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *