بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

«ساپینتو» نباید قول قهرمانی می‌داد/ استقلال غفوری را حفظ کند

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۹:۴۱

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: برخی ها معتقدند ساپینتو مربی استقلال رزومه خوبی نداشته و در چند تیمی که کار می کرده تیم‌های تحت نظر او به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کرده اند. با توجه به اینکه اطلاعات ما در همین حد است نمی‌توانیم در مورد او صحبت کنیم زیرا او باید بیاید با بازیکنان تمرین کند و ببینیم در لیگ چه کاری صورت می‌دهد.

کارشناس فوتبال با انتقاد از قول ۴ قهرمانی که ساپینتو به هواداران داده است، تاکید کرد: مربیان ایرانی که شناخت خوبی از فوتبال ایران دارند و اکثر بازیکنان را به خوبی می‌شناسند قبل از شروع لیگ هرگز قول قهرمانی نمی‌دهند. ساپینتو نه شناختی از فوتبال ما دارد نه از فرهنگ ما و نه فوتبالیست‌ها را می‌شناسد. تعجب می‌کنم که چرا او قول چهار قهرمانی داده است. یا این حرف‌ها به او القا شده است یا اینکه او برای اینکه خود را در بین هواداران محبوب کند چنین قولی داده است ولی امیدوارم بتواند به قولش عمل کند زیرا وعده سنگینی داده و حالا هواداران از او انتظار زیادی دارند.

رشیدی در پاسخ به این سوال که چه عواملی می‌تواند باعث موفقیت استقلال در لیگ بیست و دوم شود؟ تصریح کرد: اصلی ترین فاکتور آرامش و دور بودن از حواشی است. فصل گذشته این اتفاق در استقلال افتاد و آبی‌ها توانستند به قهرمانی دست پیدا کنند باید در این فصل هم این موضوع در اولویت اول قرار بگیرد. آجورلو مدیر پخته ای است و باید مانند فصل پیش اجازه ندهد برخی‌ها در فضای مجازی هواداران را به حاشیه ببرند. ضمن اینکه باید ارتباط صمیمانه بین کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه وجود داشته باشد که با وحدت و همدلی استقلال بتواند نتایج قابل قبولی کسب کرده و یک بار دیگر قهرمان شود.

کارشناس فوتبال در مورد انتقاداتی که این روزها به مدیریت باشگاه در خصوص جذب بازیکن می‌شود، گفت: در دو، سه روز گذشته مدیرعامل باشگاه توانست با چند بازیکن فصل پیش و چند بازیکن جدید قرارداد ببندد، با توجه به اینکه اسکلت استقلال حفظ می‌شود به چند بازیکن بیشتر نیاز ندارد که بتواند با جذب آنها نقاط ضعفش را پوشش دهد. مهره‌هایی که به استقلال می آیند باید هم باتجربه باشند و هم بتوانند در طول فصل ضعف‌های فصل پیش را پوشش بدهند.

وی در مورد بحث جدایی وریا غفوری کاپیتان استقلال از این تیم هم یادآور شد: این روزها می‌بینیم هواداران، پیشکسوتان همه خواستار این هستند وریا در استقلال بماند، او یک کاپیتان باتجربه و چهره مردمی است. حضور او می‌تواند در فصل آینده هم به استقلال کمک کند. وریا محبوب هواداران است و اعتقاد دارم باشگاه باید با توجه به درخواست مردم، پیشکسوتان وریا را نگه دارد. او یک کاپیتان باتجربه است و در شرایط سخت می‌تواند استقلال را از حاشیه‌ها دور کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *