بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گلیسون برمر: تیم آینده ام را نمی دانم؛ برای من مهم است در لیگ قهرمانان بازی کنم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۲:۵۳

گلیسون برمر، مدافع میانی 25 برزیلی تورینو فصل گذشته فوق العاده ظاهر شد و جایزه بهترین مدافع فصل سری آ را کسب کرد. از تیم های بسیار زیادی در مورد مقصد احتمالی او نام برده می شود. چلسی، اینتر، تاتنهام، یوونتوس، آرسنال و میلان در روزهای اخیر علاقه خود را به برمر ابراز کرده اند. وی در گفتگو با فلو اسپورت کلاب گفت:

نمی دانم فصل آینده کجا بازی می کنم. در حال حاضر در حال صحبت با مدیر برنامه ام هستم و هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. نمی دانم در ایتالیا می مانم یا به خارج از ایتالیا می روم. مساله مهم برای من این است که فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنم. این برای ادامه رشد من حیاتی است. طی روزها یا هفته های آینده همه چیز مشخص می شود. 

گلیسون برمر در برزیل متولد شده اما هنوز برای سلسائو به میدان نرفته و شایعاتی در مورد حضور او در تیم ملی ایتالیا وجود دارد زیرا همسر او ایتالیایی الاصل است و می تواند پاسپورت این کشور را بگیرد:

همسرم ریشه ایتالیایی دارد. بنابراین پاسپورت ایتالیا را دریافت خواهد کرد. طبیعتا من هم پاسپورت ایتالیا را می گیرم. رویای من این است که به تیم ملی برزیل دعوت شدم اما دوران ورزشی خوبی را در ایتالیا داشته ام و بنابراین این امکان وجود دارد. باید ببینیم چه می شود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *