بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقابت جدی تورینو با فیورنتینا برای جذب گولینی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۸

همان گونه که قبلاً گفته شده بود پیرلوئیجی گولینی قراردادش با تاتنهام دائمی نخواهد شد. این بازیکن مشتریانی از سری آ دارد.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، دوئل های زیادی در نقل و انتقالات بین فیورنتینا و تورینو صورت گرفته است؛ احتمال دارد این دو تیم بار دیگر در مسیر جذب پیر لوئیجی گولینی با هم رقابت داشته باشند.

امروز یک روز سرنوشت ساز برای پیرلوئیجی گولینی بود؛ بازیکنی که به صورت قرضی از آتالانتا به تاتنهام منتقل شده بود و فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد. گولینی در عوض در لیگ کنفرانس تقریباً در همه بازی ها در ترکیب اصلی تاتنهام قرار گرفت؛ او در طی 10 بازی آمار 11 گل خورده و 2 کلین شیت را در تاتنهام ثبت کرد. البته واقعا پر کردن جای لوریس برای گولینی سخت و دشوار بود. دوئل تورینو-فیورنتینا برای جذب این بازیکن به مراحل حساسش رسیده است.

فیورنتینا علاوه بر گولینی، وانیا میلینکویچ ساویچ را نیز زیر نظر دارد.

ایجنت های گولینی هم با مدیران فیورنتینا و هم با مدیران تورینو دیدار داشتند. در عین حال انتظار می‌رود میلینکویچ ساویچ دروازه‌بان تورینو به فروش برود. از خود فیورنتینا به عنوان یکی از مشتریان وانیا میلینکویچ ساویچ نام می‌برند. اما اکنون برنتفورد انگلیس در رقابت برای جذب ساویچ پیشتاز است. انتقال گولینی احتمالا معامله‌ای پیچیده خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *