بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کریستین اصلانی: بی صبرانه منتظر شروع کارم در اینتر هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۸

کریستین اصلانی، هافبک آلبانیایی و جدید اینتر که پیراهن شماره 14 نراتزوری را به تن خواهد کرد، بی صبرانه منتظر شروع کارش در این تیم ایتالیایی است.

طرفداری | کریستین اصلانی، هافبک 20 ساله پس از امضای قرارداد با اینتر با تلویزیون این باشگاه مصاحبه کرد. کریستین به اینتر خوش آمدی. در حال حاضر چه احساسی داری؟

این یک احساس فوق العاده است، من بیست ساله هستم و پوشیدن این پیراهن برای من احساس منحصر به فردی به همراه دارد. نمی توانم برای شروع کارم و گذاشتن تمام توانم بیشتر از این صبر کنم. داستان زندگی تو یک داستان جالب است. تو در آلبانی به دنیا آمدی اما بلافاصله به ایتالیا آمدی و در کشور ما بزرگ شدی. آیا تصور می کردی که روزی به اینجا برسی؟

هرگز تصورش را نمی کردم، وقتی 2 ساله بودم آلبانی را ترک کردم و به ایتالیا آمدم. در مدارس ایتالیایی درس خواندم و فوتبال را در کشور شما شروع کردم و هرگز چنین آینده ای را تصور نمی کردم. افرادی که بزرگ شدن تو را دیدند می گویند که هرگز از توپ جدا نمی شدی. در کودکی از کدام بازیکنان الهام می گرفتی؟ خودت را به عنوان یک بازیکن چگونه توصیف می کنی؟

نمی دانم از چه کسی الهام می گرفتم، اما این درست است که هرگز توپ را از خود جدا نمی کردم. تا جایی که می توانم بازی ها را تماشا می کنم زیرا سعی می کنم از همه هافبک های دیگر چیزی یاد بگیرم. به اندازه کافی خوش شانس هستم که از این به بعد می توانم در کنار بروزوویچ که یک هافبک با کیفیت است بازی کنم. تو خیلی جوان هستی اما پیشرفت مهمی داشته ای. در فصل گذشته اولین بازی خود را در سری آ انجام دادی، اما عملکرد فوق العاده ای داشتی و اینتر تصمیم گرفت روی تو قمار کند. اهدافت چیست و دوست داری به کجا برسی؟

هنوز نمی دانم اما قدم به قدم جلو خواهم رفت. خیلی خوشحالم که اولین بازی ام در سری آ را خیلی زود انجام دادم و از امپولی، باشگاهی که خیلی مدیونش هستم، تشکر می کنم. حالا اینجا هستم و سعی خواهم کرد بهترین عملکردم را ارائه دهم. صحبت از فصل گذشته شد، اولین گل تو در سری آ در سن سیرو مقابل اینتر به ثمر رسید. آیا نشانه ای از این است که شاید قبلاً پیوند خاصی با رنگ های آبی و مشکی داشته ای؟

شاید. اولین گل خود را در سن سیرو به ثمر رساندم و خیلی خوشحال بودم، اما شاید الان خوشحال تر هم باشم. مطمئنا بی صبرانه منتظر بازی مقابل هواداران اینتر هستی. آیا پیامی برای آنها داری؟ من آماده ام و فقط از طرفداران می خواهم حداکثر حمایت را از ما داشته باشند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *