بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ قهرمانان اروپا| گواردیولا پیروز دوئل با سیمئونه / برد ارزشمند لیورپول در پرتغال

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 2 بازی به صورت همزمان برگزار شد که منچسترسیتی مقابل اتلتیکومادرید به برتری یک بر صفر رسید و لیورپول در یک بازی بزرگ با نتیجه 3 بر یک از سد نماینده پرتغال گذشت.

دیدار منچسترسیتی و اتلتیکومادرید با دفاع همه جانبه شاگردان سیمئونه دنبال شد تا اینکه در دقیقه 68 ، پپ گواردیولا 3 تعویض همزمان انجام داد و همان اتفاق باعث زدن گل برتری شد.

فیل فودن، بازیکن انگلیسی منچسترسیتی وارد بازی شد و 2 دقیقه بعد با یک پاس زیبا، دی بروینه را در موقعیت تک به تک قرار داد و این ستاره بلژیکی دروازه اوبلاک را باز کرد.

سیتی با این برد نیمی از راهِ صعود را طی کرد و باید در هفته آینده در مادرید به مصاف اتلتیکو برود. 

در دیگر بازی امشب، لیورپول و بنفیکا در پرتغال به مصاف هم رفتند. شاگردان کلوپ خیلی زود توانستند با گل های کوناته 17 و مانه 34 به 2 گل دست یابند. بنفیکا در نیمه دوم حملات خود را آغاز کرد و توانست با گلزنی داروین نونز 49 یکی از گل ها را پاسخ دهد.

لیورپول در ادامه بازی توانست میدان را کنترل کند و در دقیقه 87 با گل لوئیز دیاز به گل سوم دست یابد تا یک برد ارزشمند خارج از خانه را به ثبت رساند.

دیدار برگشت این 2 تیم نیز هفته آینده در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. 

نکته جالب توجه این است که لیورپول و سیتی در روز یکشنبه با هم دیدار خواهند کرد تا تکلیف قهرمانی در لیگ برتر تا حدود زیادی مشخص شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *