بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسینی: داور را از جای دیگر تحت فشار گذاشته بودند/ دوستان جای مصاحبه به فکر تیم خودشان باشند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۰:۰۹

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حسین حسینی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. پیکان هم تیم خیلی خوبی است. برای برد آمده بودیم اما آن اخراج کارمان را سخت کرد. حضور هواداران در ورزشگاه هم خیلی خوب بود. مطمئنم داور در صحنه اخراج رافائل اشتباه کرد زیرا من به توپ می‌رسیدم. 

وی ادامه داد: برخی دوستان از جاهای دیگر داور را تحت فشار گذاشته بودند و او نتوانست در آن صحنه عملکرد خوبی داشته باشد. برخی دوستان به جای مصاحبه بهتر است فکر تیم‌های خودشان باشند و اجازه بدهند نتیجه فوتبال در زمین رقم بخورد.

دروازه‌بان استقلال درباره اظهار نظر فرهاد مجیدی مبنی براینکه برخی نمی‌خواهند آبی‌پوشان قهرمان شوند، گفت: به این مسائل عادت کرده‌ایم. در این چند سال هر وقت به صدر جدول نزدیک شده و برای تیم‌های دیگر خطرساز شده‌ایم از یک جاهایی نگذاشتند تیم ما نتیجه بگیرند. خودمان می‌دانیم در این 7-6 هفته از این اتفاقات زیاد می‌بینیم اما برای موفق شدن باید اتحادمان را بیشتر کنیم. 

حسینی درباره اینکه استقلال مقابل پیکان عملکرد همیشگی‌اش را نداشت، گفت: اگر 10 نفره نمی‌شدیم بازی را می‌بردیم. با حضور تماشاگران جو خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد شده بود. من هم کار خاصی انجام ندادم و فقط وظیفه‌ام را انجام دادم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *