بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مطهری: تصمیم‌های عجولانه داور کارمان را سخت کرد/ اخراج سیلوا اشتباه بود

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۰:۰۵

به گزارش ایرنا، ارسلان مطهری پس از تساوی تیمش برابر پیکان اظهار داشت: من یاد گرفته‌ام تا به چیزی نرسیدم در مورد آن صحبت نکنم. شاید برخی فکر کنند که کار تمام شده اما من تا جام قهرمانی به استقلال نرسد در این مورد حرفی ندارم.

وی ادامه داد: در مورد صحنه‌های بازی هیچ وقت نظری ندادم اما فکر می‌کنم داور این بازی زود سوت زد و کمی عجله کرد. در چند صحنه هم در جاگیری مشکل داشت و در مسیر بازیکنان قرار می‌گرفت. در صحنه‌ای که بازیکن ما اخراج شد نظر من این است که حسینی با خروجی که داشت به توپ می‌رسید و مانند صحنه‌های دیگر داور خیلی زود تصمیم گرفت و در کل باید گفت تصمیم‌های مهدوی خیلی عجولانه بود. 

مهاجم استقلال تهران یادآور شد: پیکان تیم خوبی بود و ما باید باهوش‌تر بازی می‌کردیم. امشب هواداران منت گذاشتند و به ورزشگاه آمدند که از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی در مورد نتیجه این بازی و اختلاف امتیاز با پرسپولیس و تعویض‌هایی که صورت گرفت تاکید کرد: کاری به بازی تیم‌های دیگر نداریم، ما باید تلاش کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم. در مورد شیوه بازی و تعویض‌هایی که صورت گرفت هم من نمی توانم صحبت کنم و باید کادر فنی در مورد این مسایل نظر بدهد.

مطهری یادآور شد: وقفه‌هایی که در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد، روی تیمی که در راه موفقیت است و خوب نتیجه می‌گیرد تاثیر منفی دارد و باید قبول کرد که در مواردی استقلال با کم لطفی‌هایی مواجه بوده است.  

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته بیست‌و چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *