بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ چشمی به اعتراض پرسپولیسی‌ها: در آن پنج سال که قهرمان شدید، اتفاقات در زمین رقم خورد؟

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۰:۰۵

مدافع استقلال می‌گوید چرا امسال که این تیم صدرنشین و بخت نخست قهرمانی است می‌گویند نتایج و اتفاقات در بیرون از زمین رقم می‌خورد؟

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی بعد از تساوی استقلال مقابل پیکان، درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: جای تماشاگران در این چند سال خالی بود. امیدوارم تعداد بیشتری به ورزشگاه بیایند و استادیوم‌ها پر شود و جذابیت فوتبال را ببینیم.

او درباره اینکه استقلال فرصت افزایش اختلاف با پرسپولیس را از دست داد، گفت: چه موقعی که ۱۱ به ۱۱ بودیم و چه موقعی که یک اخراجی دادیم، فرصت برتری در مسابقه را داشتیم که استفاده نکردیم. روند مسابقه برای ما خوب بود.

مدافع استقلال درباره اینکه در صحنه اخراج رافائل سیلوا در نیمه نخست به تصمیم داور معترض بود، اظهار کرد: من صحنه اخراج را ندیدم. فکر می‌کنم توپ با آقای صالحی (مهاجم پیکان) فاصله داشت و شاید دروازه‌بان ما زودتر به توپ می‌رسید. به نظرم کارت قرمز سخت‌گیرانه بود. من این صحنه را از روی نیمکت دیدم. به نظرم داور می‌توانست کارت قرمز ندهد.

چشمی درباره اینکه مجیدی می گوید در مسیر استقلال سنگ‌اندازی می‌شود تا این تیم به قهرمانی نرسد، اظهار کرد: بعد از داربی و آخرین بازی در سال ۱۴۰۰، مصاحبه‌ای نکردیم. بعد که مصاحبه‌ها را خواندم، فکر می‌کنم پنالتی ما گرفته نشد و ما ضرر کردیم. ولی خیلی جو بازی را برگرداندند که استقلال سود برده و پرسپولیس ضرر کرده است. فکر می‌کنم این مسئله ناجوانمردانه بود. کارشناسان هم گفتند مهاجم ازبک پرسپولیس باید اخراج می‌شود. ما ضرر کردیم. راستش یک جایی آدم خسته می‌شود که مرتب بگویند  در بیرون از زمین اتفاقات را رقم بزنند. یعنی پنج سالی که پرسپولیس قهرمان شد اتفاقات در زمین بود و امسال که ما جلو هستیم، در بیرون از زمین است؟ فقط امسال اینطور است؟ در آن پنج سال همه چیز درست و فوتبالی بود؟ امسال که ما صدر جدول هستیم، در بیرون از زمین است؟

وی ادامه داد: من گلایه دارم که چرا خبرنگاران و کارشناسان به نتایج ما نمی‌پردازند. تیم بدون باخت است و در صدرجدول قرار دارد اما اصلا دقت نمی کنند و خیلی معدود هستند کسانی که به صدرنشینی و نباختن ما می پردازند. به نظرم با توجه به شرایطمان خیلی کم به ما پرداخته می‌شود. هیچ کس به این مسائل نمی‌پردازد. وقتی درباره رقبای ما اتفاقی می‌افتد، مرتب به آن می‌پردازند. یک خبرنگار بعد از بازی پرسپولیس به آقای مطهری (مربی پرسپولیس) می‌گفت که شما کنار بکشید که بقیه قهرمان شوند!

چشمی خاطرنشان کرد: فقط امسال نتایج در بیرون زمین رقم خوردو در پنج سال گذشته همه چیز درست بود؟ الان که استقلال صدرجدول است و شانس قهرمانی بیشتری دارد، می گویند نتایج در بیرون زمین است.

مدافع استقلال درباره شرایط مالی استقلال گفت: باشگاه تلاش خود را می‌کند. یک مقدار مشکلات را جلوی پای باشگاه ما می گذارند که قول‌هایشان عملی نشود. در این یکی، دو باری که قول دادند بعضا در موعد مقرر عملی نشده است. آن‌ها هم تلاش می کنند به مشکلات رسیدگی کنند.

چشمی درباره قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: فکر می‌کنم نسبت به دوره قبل گروه‌مان بهتر است اما به شکلی نیست که بگوییم به طور صددرصد تیم ملی صعود می‌کند. فکر می‌کنم نسبت به سال ۲۰۱۸ گروه بهتری داریم. امیدوارم بازی‌های دوستانه بهتری بگذارند که از این شانس استفاده کنیم و برای اولین بار به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *