بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طاهری: ما مظلوم هستیم اما ظالم اعتراض می‌کند/ می‌‌خواهند با هوچی‌گری جلوی استقلال را بگیرند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۰:۰۴

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بیژن طاهری بعد از دیدار استقلال مقابل پیکان که با تساوی بدون گل همراه بود، اظهار داشت: اتفاقاتی در این فوتبال رخ می‌دهد که من در 50 سال ندیده‌ام، خیلی جالب است که ظالم اعتراض می‌کند. ما مظلومیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ظالم چه کسی است، عنوان کرد: کسانی که اعتراض می‌کنند. شخصیت فوتبال از بین رفته و ما تلاش می‌کنیم این شخصیت به فوتبال برگردد. در گذشته فوتبال شخصیت داشت و این حرف‌ها و این هوچی‌گری‌ها نبود. الان می‌‌خواهند با هوچی‌گری جلوی تیم ما را بگیرند.

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه می‌تواند شفاف صحبت کند، گفت: اسم کسی را نمی‌توانم بیاورم و نمی‌آورم ولی چیزی که اکنون وجود دارد خلاف چیزی است که باید در فوتبال رخ بدهد.

طاهری درباره اینکه آیا صحبتش در پاسخ به اظهارات روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس است که اعتقاد داشت نتایج در جای دیگری رقم می‌خورد، یادآور شد: در مکتب من اسم آورده نمی‌شود و من به کسی و نتایج تیم‌های دیگر کاری ندارم. خودمان باید پیروز شویم ولی داور در دست و پای بازیکن است و در محوطه که راه شوت زدن است 4 مرتبه مقابل بازیکن می‌آید. مگر می‌شود؟ داور خواست قاطعانه برخورد کند اما بازی از دستش در رفت.

وی اضافه کرد: راه خودمان را می‌رویم و خدا به ما کمک می‌کند. بلد نیستیم هوچی‌گری و داد و بیداد کنیم و جایی که حق با ما نیست برویم و طلبکار شویم. ما این کارها را نمی‌کنیم و راه خودمان را می‌ر‌ویم و خدا هم کمک‌مان می‌کند.

سرپرست تیم استقلال درباره مشکل زمین تمرین این تیم عنوان کرد: مشکل زمین، مشکل چندین‌ ساله است. فعلا در آرارات هستیم تا زمین مجموعه انقلاب درست شود.نظر کارشناس داوری درباره اخراج مدافع استقلالجدول لیگ برتر فوتبال| فرار بزرگ استقلال محقق نشد + نتایج هفته بیست‌وچهارملیگ برتر فوتبال| فرصت‌سوزی استقلال 10 نفره مقابل پیکان/ شرم حضور شاگردان مجیدی مقابل هواداران

 

انتهای پیام/ 

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *