دروازهبان پیکان: به نتیجه مورد نظرمان رسیدیم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، محمد ناصری پس از تساوی بدون گل پیکان برابر استقلال، اظهار داشت: بعد از تعطیلات نوروز تمرینات منظمی را انجام دادیم و به نتیجهای که میخواستیم رسیدیم. میتوانستیم برنده بازی شویم اما خواست خدا این بود تا به تساوی برسیم.
وی درباره اخراج بازیکن استقلال گفت: داور سخت گیرانه برخورد کرد و باید کارشناسان نظر دهند.
دروازه بان تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: شرایط سختی را پس از مصدومیت داشتم و خدا را شکر که کادر فنی پیکان به من اعتماد کرد و توانستم شرایط را خوب پیش ببرم.
وی اضافه کرد: مصدومیتم از زمانی شروع شد که آندرا استراماچونی سرمربی استقلال بود و در استقلال متوجه شدم که رباط صلیبی من کشیده شده و برایم خطرناک است و امکان دارد تا دوران فوتبالیم تمام شود و برای همین تصمیم گرفتم تا با مشورت پزشکم عمل کنم و این جراحی سبب شد تا مدتی از فوتبال دور باشم.


تأکید رئیس هیئت مدیره استقلال بر شناخت بختیاریزاده از جایگاه باشگاه
رامین رضاییان برترین بازیکن دیدار ایران و نیوزیلند
رسمی؛ سرمربی باشگاه استقلال مشخص شد
احتمال بالای جدایی بازیکنان خارجی استقلال
غیبت کاپیتان استقلال در نخستین دیدار ایران مقابل نیوزیلند به دلیل مصدومیت
خبر خوش برای هواداران استقلال؛ ماشاریپوف از بهبودی خود گفت









