بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مجیدی: راه دیگری پیدا کنید، تیم مجیدی نمی‌بازد/ کارهای مربیان دیگر را من می‌کردم در میدان آزادی اعدامم‌ می‌کردند/ دنبال راه‌های جلوگیری از قهرمانی استقلال هستند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۵

سرمربی استقلال در مورد بازی با پیکان و سایر موارد در نشست خبری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهار داشت: در مورد بازی باید به دو تیم خسته نباشید بگویم. خصوصاً بچه‌های تیم خودم که ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند. در نیمه اول همه چیز خوب بود و اختیار مالکیت و توپ و همه چیز با ما بود که صحنه دقیقه ۴۰ موجب شد روند بازی عوض شود. در نیمه دوم تعویض کردیم و دنبال برد بودیم ولی نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در مورد صحنه اخراج بازیکن خودش گفت: نمی‌خواهم هر دفعه مانند بعضی‌ها داد و بیداد کنم و اعتراض کنم ولی اگر آن صحنه برای استقلال بود نه خطا می‌گرفتند و نه کارت می‌دادند. صحنه را دیدم و باید بگویم نهایتاً کارت زرد داشت. ما از داوری خیلی ضربه خوردیم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنیم. احساسم این است که ما ضرر می‌کنیم و بقیه اعتراض می‌کنند.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به عنوان سرمربی احساس می‌کنم که دوست ندارند استقلال قهرمان شود. شما فیلم مارمولک را دیدید؟ راه های رسیدن به خدا… الان راه‌هایی که می‌خواهند استقلال به قهرمانی نرسد را می‌گویم. یادداشت کنید. اول اینکه خواستیم برویم به ورزشگاه که بازی کنیم و نامه زدند که دو بازیکن نمی‌توانند بازی کنند. مانند بازی های محلی. یادداشت می‌کنید؟ دو در این مملکت دزدان، مثلاً دزدهای خانه ما آزاد هستند ولی مسئولان دست و صورت نشسته داخل تلویزیون پریده و ۸ صبح دو بازیکن مارا سرباز کردند. این همه آدم هزار میلیارد هزار میلیارد پول بردند ولی کسی دنبالشان نیست. با این دو بازیکن چه کار کردید؟ چطور دلتان می آید شب بخوابید؟ از وضعیت روحی آنها خبر دارید؟ شماره سه، استقلال را نیمه اول ۱۰ نفره کنید که بازنده شود. پیشنهاد می‌کنم که راه دیگری پیدا کنید. تیم مجیدی نمی‌بازد.

مجیدی در ادامه گفت: دوباره می‌گویند فرهاد مجیدی بهانه می آورد ولی کارهایی که مربیان دیگر کردند را اگر من می‌کردم ساعت ۱۲ ظهر همان روز میدان آزادی اعدامم می‌کردند! شما بگویید کارهایی که کردند را اگر من می‌کردم چه کاری با من می کردند؟کلا احساس می‌کنم کسی که باید معترض و طلبکار باشد ما هستیم. رفت و برگشت دربی پنالتی ما را نگرفتند، بقیه با چه رویی صحبت می‌کنند؟ راه دیگری پیدا کنید من ۱۰ نفره هم نمیبازم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت مرادمند توضیح داد: من می‌گویم در استادیوم به ما گفتند که بازیکن نباید بازی کند. هیچ قانونی وجود ندارد. هر کسی هر کاری می‌خواهد میکند. به محض اینکه اطلاعات به دست بیاورم به شما هم میگویم. باشگاه به ما گفتند که معافیت انجام شده و به تمرینات می آید.

وی در مورد مسیر قهرمانی استقلال توضیح داد: تیم ما و بازیکنان من بهترین ایران هستند. چطور در سال های دیگر این مسائل وجود نداشت؟ تیم ما شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *