بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا: یونایتد در آستانه جذب ستاره بارسلونا

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶

آخرین شایعات و اخبار پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در تاریخ 26 ژوئن را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، آخرین گمانه‌زنی‌ها، اخبار، شایعات و نقل و قول‌ها پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه‌ مشاهده می‌کنید: 

 

* توتو اسپورت: یوونتوس بازگشته است تا فرضیه جذب زانیولو را آزمایش کند، اما رم شروع به درخواست 50 میلیون یورو کرده است.

* دی مارتزیو: یوونتوس خواستار پرداخت بند آزادسازی 120 میلیون یورویی دلیخت است، چلسی قصد دارد ورنر به اضافه‌ 40 تا 45 میلیون یورو را پیشنهاد دهد که از نظر یوونتوس این یک پیشنهاد ضعیف و کوچک است.

* تله فوتبال: توماس توخل به صورت مستقیم با رحیم استرلینگ در تماس است تا کار انتقال این وینگر انگلیسی را به استمفوردبریج راحت‌تر کند، قیمت سران سیتیزن برای فروش این بازیکن چیزی در حدود 58 تا 69 میلیون یورو است.

* اسکای: دیماریا از یوونتوس زمان بیشتری برای تصمیم گیری در مورد آینده خود می خواهد.

* جرارد رومرو: بارسلونا قصد دارد 35 تا 40 میلیون یورو به اضافه متغییرات برای  لواندوفسکی هزینه کند اما باشگاه آلمانی کمتر از 50میلیون یورو را نمی‌پذیرد.

* اسکای: انتقال عثمان دمبله به چلسی معامله پیچیده‌ای است. او همچنان از اولویت‌های توماس توخل است. ژاوی سرمربی بارسلونا می‌خواهد که او در این تیم بماند.

* اسپورت: منچستریونایتد به توافق با بارسلونا برای جذب فرنکی دیونگ نزدیک است، مبلغ نهایی این عملیات باید چیزی در حدود 80 میلیون یورو باشد.

* دیلی میل: آرسنال قصد دارد پیشنهاد دوم را به مبلغ 50 میلیون پوند به لیدزیونایتد ارائه دهد، اولین پیشنهاد 30 میلیون پوند و 10 متغیر بود. دومین پیشنهاد آرسنال برای جذب رافینیا به خواسته‌های لیدزیونایتد نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *