بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کورتوا: بازی برگشت در برنابئو کلیدی خواهد بود؛ وقتی مقابل ما 4 پنالتی برای والنسیا گرفتند کسی چیزی نگفت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۶

رئال مادرید فردا شب از دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استمفورد بریج میهمان چلسی است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی مادریدی ها در خصوص احتمال غیبت کارلو آنچلوتی در دیدار فردا گفت:

خوش شانس هستیم که دستیار او پسرش است، بنابراین خیلی شبیه هستند (می خندد). کادر فنی خوبی داریم و کارلو هم از طریق تماس تصویری کمک کرده است. آماده ایم.

این بازی کاملاً با دیدار فصل گذشته فرق دارد. در آن بازی هواداری وجود نداشت و بازی در مرحله نیمه نهایی بود… و حالا بازی برگشت را در خانه برگزار خواهیم کرد. بازی برگشت در برنابئو کلیدی خواهد بود.

لوکاکو کیفیت بسیار بالایی دارد، حتی اگر خیلی بازی نکرده باشد. او باید خودش را وفق دهد، این اتفاق در مادرید برای من هم رخ داده بود.

4 سال را اینجا در چلسی سپری کردم، و عناوینی فتح کردیم و خاطرات خوبی دارم. 

وقتی در دیدار مقابل والنسیا داور 4 پنالتی علیه ما اعلام کرد، نشنیدم که کسی چیزی بگوید. ما فصل خوبی را سپری می کنیم و تصمیمات داوری همیشه تردید هایی به وجود می آورند. فوتبال همیشه جریان دارد و هیچوقت سیاه و سفید نبوده است، داور باید تصمیم بگیرد. فوتبال همین است.  استفاده از 4 هافبک در دیدار مقابل چلسی؟

این مربی است که تصمیم می گیرد. هافبک چهارم به سبک بازی ما بستگی دارد، که آیا می خواهیم پرس کنیم، اما همانطور که گفتم، تصمیم گیرنده سرمربی تیم است.

ادن هازارد بازیکن بسیار مفیدی برای ماست. نمی توانید کیفیت او را فراموش کنید. می دانم که حالش خوب است و ریکاوری می کند. مهم ترین مسئله این است که پیش فصل را خوب شروع کند. حیف شد که نمی تواند اینجا بازی کند. مطمئنم هازارد هنوز هم می تواند کمک زیادی به رئال مادرید بکند. هنوز به او باور دارم.

تیمی که خواهان فتح عناوین قهرمانی است باید دفاع و دروازه بان خوبی داشته باشد که گل نخورد. فوتبال مدرن اینگونه است. ثبت کلین شیت به کسب پیروزی تیم کمک می کند.

نیازی ندارم که کسی بگوید من بهترین هستم. با اعتماد به نفس بازی می کنم، و فکر می کنم یکی از بهترین ها هستم. سپس نظر دادن به عهده شماست. من در یکی از بهترین فصل های کارنامه ام هستم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم.

بدون بنزما نمی توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم، او رهبر ماست، و گل های زیادی به ثمر می رساند. بنزما بازیکن بسیار مهمی است و با او قهرمانی در تورنمنت ها خیلی راحت تر می شود. حذف قانون گل زده در خانه حریف

من موافق این تغییر هستم، و فکر می کنم اتفاق خوبی بوده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *