بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

موذن: تیم ملی والیبال روی غلطک افتاده است/ بلغارستان را دستکم گرفتیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۱۱

– اخبار ورزشی –

علی موذن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در هفته دوم لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: تیم ملی در حال حاضر خوب بازی می‌کند و به جز یکی دو بازی نخست که هنوز بازیکنان هماهنگ نشده و تیم هنوز جا نیفتاده بود، عملکرد خوبی داشت.

پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: اوج درخشش تیم ملی در بازی با آمریکا بود. تیم ملی به اصطلاح روی غلطک افتاده و امیدوارم جایگاه ایران با پیروزی‌های هفته آینده، ارتقا پیدا کند.

موذن در مورد پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل آمریکا گفت: وادی در این دیدار به خوبی پاس داد و مهاجمان تیم را تغذیه کرد. اسماعیل‌نژاد هم عملکرد بسیار خوبی داشت و امتیازات زیادی برای تیم ملی به دست آورد. ایران، روز کم اشتباهی را گذراند و به پیروزی دلچسب و ارزشمندی رسید.

وی با اشاره به شکست 3 بر صفر مقابل بلغارستان تصریح کرد: ایران در این دیدار هماهنگ نبود و حریف را دستکم گرفت. پشت خط زن جوان تیم بلغارستان نیز عالی بازی کرد و مدافعان نتوانستند او را مهار کنند.

موذن در مورد 4 دیدار باقیمانده تیم ملی در هفته سوم گفت: بازی‌های سختی در انتظار تیم ایران است و کیفیت حریفان بهتر خواهد شد. در مقابل بازیکنان ایران نیز هماهنگ‌تر شده و به آمادگی بیشتری می‌رسند.

وی درباره کادر فنی تمام ایرانی تیم ملی یادآور شد: نتایج تیم تا اینجا مطلوب بوده است. باید به مربی ایرانی بها داد. بازیکنان به مربی ایرانی، احساس نزدیک‌تری دارند. ممکن است دوره آزمون و خطای مربی ایرانی بیشتر طول بکشد ولی باید از او حمایت کرد.پایان هفته دوم با پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *