بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوتار ماتئوس: وقتی از بایرن مونیخ انتقاد می کنم، اولی هونس با شماره ناشناس تماس می گیرد و مرا سرزنش می کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۳:۱۸

لوتار ماتئوس، چهره اسطوره ای فوتبال آلمان نشان داده زمانی که لازم ببیند، مشکلی با انتقاد کردن از تیم سابقش ندارد اما این موضوع با استقبال اولی هونس همراه نمی شود. ستاره سابق خط هافبک بایرن و اینتر که به عنوان تحلیلگر در تلویزیون های معروفی مانند اسکای کار می کند، اخیرا صحبت های جالبی در تلویزیون اسکای عنوان کرده که در فضای اجتماعی موجب خنده خیلی ها شده است. 

اولی هونس اغلب اوقات وقتی لوتار ماتئوس از بایرن مونیخ انتقاد می کند، با شماره ناشناس با او تماس می گیرد و به ماتئوس یادآوری می کند که مدیر سابق او است:

مثلا وقتی بایرن 2-1 یا 3-1 باخته بود و من کنار گزارشگر، کارشناس بازی بودم و انتقاد کردم، او ناراحت شده بود. او تماس می گیرد و 5 دقیقه مرا سرزنش می کند. او تحت هر شرایطی بابت انتقاد از بایرن از من ناراحت می شود. البته موضوع خوب این است که عصبانیت هونس زیاد طول نمی کشد. در تماس های او من هیچ فرصتی برای صحبت پیدا نمی کنم. فقط او صحبت می کند. باورنکردنی است. فقط غر می زند و غر می زند و وقتی عصبانیتش فروکش کرد، می گویم: “اولی، من هم می توانم صحبت کنم؟” بعد دوباره شروع می کند و چند دقیقه صحبت می کند و گاهی این تماس ها 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. بعد در پایان صحبت هایش وقتی آرام شده، می گوید: لوتار، چرا گاهی نمی آیی با هم یک نوشیدنی بنوشیم؟”

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *