بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل: دوست داشتم بنزما را در تیم خود داشته باشم؛ برای بازی مقابل تیم خاصی مثل رئال مادرید هیجان زده ایم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۱

چلسی چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، توماس توخل، سرمربی شیرهای لندنی پیش از بازی گفت: بازیکنی از رئال مادرید که دوست دارید به خدمت بگیرید؟ 

شما این دسته از سوالات را خیلی دوست دارید، نه؟ یکی از همکاران شما، این سوال را به نحو دیگری پرسید، و گفت که ترجیح می دهید کدام بازیکن رئال مادرید فردا بازی نکند! کم و بیش این دو سوال یکسان هستند! بنابراین به جای یک جواب کسل کننده و طفره رفتن، می گویم که کریم بنزما را دوست دارم. او تا دو سال پیش یکی از دست کم گرفته شده ترین بازیکنان دنیا بود. شاید حالا دیگر اینطور نیست و شایستگی اش را دارد. می بینید که وقتی او بازی نمی کند چه اتفاقی برای تیم رخ می دهد، مثل اتفاقی که در ال کلاسیکو رخ داد. کاری که او در این مقطع از فصل انجام می دهد، و بار مسئولیت تیم را به دوس می کشد تحسین برانگیز است.

 اما در حال خیلی غیرمنصفانه است که از بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، تونی کروس، کاسمیرو،… و خیلی های دیگر نام نبریم. طی دهه اخیر بار تیم را به دوش کشیده اند و عامل اصلی موفقیت های تیم بوده اند. آنها شخصیت های بزرگی دارند و من طرفدارشان هستم، اما نه امروز و فردا (با خنده).

رئال مادرید سه سال پیاپی قهرمان اروپا شد، و رسیدن به رکورد آنها سخت است. در چنین تورنمنت سخت ‌و پیچیده ای آنها تقریباً با ترکیبی یکسان و سه سال متوالی موفق به انجام این کار شدند. طبیعی است که چنین چرخه هایی بالاخره یکجا تغییر کنند. باید هشیار باشیم که چنین تیم های باتجربه، با کیفیت ‌و با استعدادی می توانند عملکرد خاصی در بازی های خاص داشته باشند. می خواهیم در شبی خاص مقابل تیم خاصی مثل رئال مادرید سطح خود را نشام دهیم. به همین جهت هیجان زده ایم. فردا می خواهیم چیزی را به خودمان اثبات کنیم، و هدف همین است.  تفاوت رئال مادرید امسال با فصل گذشته راستش را بخواهید، فکر می کنم این بازی هیچ ارتباطی به بازی فصل گذشته ندارد. در جریان آماده سازی تیم به بازی فصل گذشته نگاه نکردم. توجهی به بازی فصل گذشته نمی کنیم. 

   با شکست سنگین خانگی مقابل برنتفورد چگونه کناز آمدید؟

ما یک روز تعطیل داشتیم که شاید برای هضم این شکست ضروری بود.  در موردش صحبت کردیم، اما صحبت خاصی نبود. به طور خلاصه و روشن در این مورد گفتگویی داشتیم، که یک اتفاق کاملاً طبیعی است. اهدافی برای خود تعیین کردیم که همواره فارغ از اینکه پیروز شویم یا ببازیم، در ورزش این کار را انجام می دهیم. شکست سختی بود و قطعاً اتفاقی که افتاد را دوست نداشتیم. این نتیجه را یک استثنا در نظر می گیریم. روز دوشنبه را برای تمرکز کردن روی بازی فردا اختصاص دادیم چون لازم بود. احتمال غیبت کارلو آنچلوتی در دیدار فردا

این روزها شما اصحاب رسانه با کمک دنیای مجازی در رأس کار هستید، بنابراین مطمئنم که او می تواند صحبت های تیمی را داشته باشد و با بازیکنانش در ارتباط باشد. اما همیشه بهتر و زیباتر است که مربیان کنار زمین حضور داشته باشند و تاثیر مستقیم بگذارند. این کاری است که ما مربیان بیشتر می پسندیم، که در میان گروه باشیم، و به طور مداوم با بازیکنان صحبت کنیم، نه اینکه با چند کلمه پیش برویم، بلکه بازیکنان نیاز به لبخند و آغوش دارند.

همچنان امیدوارم که او به این بازی برسد، اطلاعاتی دارم که او سعی می کند عصر روز بازی خود را برساند. شخصاً امیدوارم موفق شود. او یک مربی خیلی خیلی بزرگ و بسیار با شخصیت است. در این نوع بازی ها حضور او در کنار زمین بسیار زیبا خواهد بود. آیا متئو کواچیچ از یک استعداد بالقوه در ترکیب رئال مادرید به یک ستاره در چلسی تبدیل شده است؟

بله، اما هنوز معتقدم که در حال تکامل این روند است. او در تمرینات کاملاً شبیه یک بچه شگفت انگیز است. امروز جلسه تمرینی فوق العاده ای داشت. او انسانی دوست داشتنی با شخصیت فوق العاده است، یک فرد متواضع که علاقه زیادی به ورزش دارد، و از تمرین کردن خوشحال می شود و کار خود را در تیم انجام می دهد. من کارنامه اش را دنبال کرده ام، می توانید ببینید که یک گام دیگر در پیش دارد، و مطمئنم که پتانسیل کامل برای موفقیت را دارد. خیلی خوشحالم که او را داریم، او درون و بیرون زمین برای ما حیاتی است. به عنوان یک بازیکن تیمی به خدمت گرفته شد، و می داند که فرهنگ بازی در یک تیم بزرگ چگونه است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *