بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد جدید پرسپولیس به سپاهان در مورد ستاره ملی پوش

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۸

بعد از رفتن سعید آقایی و علی شجاعی از پرسپولیس ، کادرفنی این تیم به دنبال جذب یک مدافع چپ ششدانگ بود. گزینه اول آن ها امید نورافکن بود که به دلیل داشتن قرارداد با سپاهان حضورش در پرسپولیس منتفی شد. بعد از آن پرسپولیسی ها به دنبال خرید میلاد زکی پور بودند که با مخالف هواداران پرسپولیس این انتقال منتفی شد.

بعد از آن پرسپولیس محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان تیم ملی ایمد را به خدمت گرفت ولی هنوز یحیی گل محمدی به دنبال خرید یک مدافع چپ دیگر هم است. با رفتن زکی پور به سپاهان، شنیده ها حاکی از آن است که امیدنورافکن خواهان جدایی از این تیم و پیوستن به پرسپولیس شده و به دنبال گرفتن رضایتنامه از سپاهان است.

همین موضوع باعث شد تا دوباره موضوع پرسپولیسی شدن نورافکن مطرح شود. آنطور که شنیدیم پرسپولیس برای گرفتن رضایتنامه نورافکن از سپاهان، پیشنهاد داد تا علیرضا ابراهیمی به علاوه پول نقد به سپاهان بدهد تا بتواند ستاره ملی پوش سپاهان را به تهران بیاورد.

خود نورافکن به شدت علاقه مند است تا فصل آینده در پرسپولیس بازی کند ولی برای انجام این کار باید ابتدا رضایتنامه خود را از سپاهان بگیرد. گفتنی است تا این لحظه باشگاه سپاهان پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکرده است.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *