بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدافع ملی پوش سپاهان درخواست جدایی داد/ پرسپولیس به دنبال خرید یک ستاره دیگر

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۸

خبرورزشی- خرید میلاد زکی پور ( گزینه سابق پرسپولیس) توسط سپاهان باعث شده که امید نورافکن درخواست جدایی بدهد. مدافع سپاهان مدتی است که در لیست خرید یحیی قرار درد اما این انتقال شاید سخت ترین متموریت درویش باشد.

امید نورافکن درصدر لیست یحیی گل محمدی

مدافع چپ فیکس تیم ملی که سابقه حضور در استقلال را هم دارد، گزینه اصلی گل محمدی برای سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بود. او در یک سال اخیردر ترکیب اصلی تیم ملی هم به میدان رفته ، عملکرد بسیار خوبی در چند فصل اخیر از خودش به نمایش گذاشته است.

پرسپولیسی ها تلاش زیادی کردند این بازیکن را قرمزپوش کنند اما مشکل اصلی داشتن قرارداد با سپاهان بوده است. برهمین اساس یحیی گل محمدی اسم میلاد زکی پور را در لیست خود قرارداد که خرید این استقلالی سابق نیز با اعتراض هواداران منتفی شد!

سروش رفیعی با نورافکن صحبت کرد؟

محمد یوسفی تاجر ایرانی ساکن امارات در فضای مجازی ضمن تشکراز سروش رفیعی از صحبت های این بازیکن ملی پوش برای پرسپولیسی شدن دو بازیکن حرف زد.

خیلی ها می دانستند نفر اول دانیال اسماعیلی فر است که او هم مثل سروش رفیعی از سپاهان به پرسپولیس آمد اما بر سر نفر دوم بحث بود که سعید صادقی است یا امید نورافکن؟!

بیرانوند ماجرا را لو داد!

در ادامه اما انتشار عکسهایی از بیرانوند در کنار نورافکن این شایعه را سر زبان‌ها انداخت که شاید بیرو مامور مذاکره با بازیکن اسبق استقلال باشد.

علیرضا بیرانوند که نقل و انتقالات پرسپولیس را در هفته های اخیر در صفحه شخصی اش لو می دهد، در این رابطه گفت:” امید در تیررس قرمزها قرار دارد اما هنوز یک سال از قراردادش با سپاهان باقی مانده و بعید است که سپاهانی‌ها حاضر به جدایی این ستاره شوند. چراکه همین حالا نیز نفرات زیادی از این باشگاه جدا شده‌اند و این باشگاه دیگر علاقه‌ای به از دست دادن یک ستاره دیگر ندارد. نورافکن شاید قلبا دوست داشته باشد به پرسپولیس بیاید اما قراردادی که با سپاهان دارد مانع این انتقال خواهد شد.”

خرید میلاد زکی پور توسط سپاهان

این مدافع چپ 27 ساله حالا رقیب نورافکن در سمت چپ خط دفاعی سپاهان به شمار می‌رود. البته باید دید مورایس پرتغالی با توجه به توانایی‌های نورافکن تصمیم به استفاده از او در چه پستی استفاده خواهد کرد؟

من مدافع چپ تیم ملی هستم، نه هافبک!

پس از خرید میلاد زکی پور از سوی سپاهان، این پرسش در ذهن امید نورافکن هم به وجود آمده که قرار است در تیم سرمربی جدید درچه پُستی بازی کند؟

میلاد زکی پور هم برای نیمکت نشینی خریداری نشده است چرا که گزینه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس بوده است.

این درحالی است که شنیدیم امید نورافکن به مدیران باشگاه سپاهان پیغام داده که می خواهد در سال جام جهانی در پُست اصلی اش بازی کند هرچند سابقه بازی در خط میانی و به عنوان هافبک تدافعی را دارد.

امید نورافکن رضایتنامه می خواهد؟!

به نظر می‌رسد جذب میلاد زکی‌پور که طی دو سال گذشته به عنوان مدافع چپ عملکرد قابل قبولی در گل‌گهر داشته به نوعی شرایط برای جدایی نورافکن را مناسب‌ کرده باشد.

گفته می شود امید نورافکن از بلژیک، پرتغال و امارات پیشنهاداتی دارد و خواستار جدایی شده است.

تماس تلفنی پرسپولیسی ها با امید نورافکن

درپی انتشار خبر خرید میلاد زکی پور توسط سپاهان، شنیدیم پرسپولیسی ها تماس های تلفنی خود با امید نورافکن و مدیربرنامه هایش را آغاز کرده اند.

این درحالی است که پیش تر عنوان شده بود؛ پرونده خرید دفاع چپ توسط یحیی گل محمدی بسته شده است. قرار است وحید امیری مدافع چپ پرسپولیس در فصل جدید باشد و درصورت نرسیدن این بازیکن ملی پوش، علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی این تیم در هفته های اول لیگ بازی خواهد کرد اما…

سپاهان رضایتنامه نورافکن را به پرسپولیس نمی دهد!

پاتک پرسپولیس به اردوی سپاهان و خرید 3 بازیکن این تیم ( دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی) به علاوه رقابت شدید دو تیم به ویژه حساسیت هواداران اصفهانی بی تردید مانع بزرگی برای صدور رضایتنامه امید نورافکن برای تیم تهرانی است.

یحیی گل محمدی و رضا درویش خودشان هم می دانند مذاکره با باشگاه سپاهان برای جذب امید نورافکن کاری بیهوده است ولو آن که اصفهانی ها میلاد زکی پور را خریده باشند. سپاهانی ها اگر رضایتنامه امید نورافکن را برای یک تیم خارجی صادر کنند ( که این کار را نمی کنند!) اما به هیچ عنوان اجازه نمی دهند مدافع چپ ملی پوش این تیم به تیم رقیب یعنی پرسپولیس برود!

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *