بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینتر برای جذب پائولو دیبالا باید دو مهاجم بفروشد / گاتزتا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۴

اینتر هم‌چنان برای جذب ستاره پیشین یوونتوس تمایل دارد اما آن‌ها پیش از چنین انتقالی باید خروجی داشته باشند.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر هنوز به جذب پائولو دیبالا علاقه‌مند است اما برای نهایی کردن این انتقال کمی زمان نیاز دارد چون باید دو تن از مهاجمانش را بفروشد. این مهاجم آرژانتینی به‌صورت آزاد در دسترس است و هفته‌هاست که با اینتر در تماس بوده است. با این‌حال در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره سرد شدن علاقه نراتزوری به دیبالا مطرح شد چرا که آن‌ها جذب روملو لوکاکو را قطعی کردند.

نمایندگان اینتر روز گذشته با مدیربرنامه‌های این مهاجم 28 ساله تماس گرفت و آن‌ها به خورخه آنتون اطلاع دادند هنوز به جذب دیبالا علاقه دارند. با این‌حال بنا به دلایل مالی، اینتر باید ابتدا دو تن از مهاجمانش را بفروشد و سپس با دیبالا توافق کند. اینتر بدش نمی‌آید ادین ژکو را بفروشد و از جدایی الکسیس سانچز نیز استقبال می‌کند. با این‌حال نراتزوری پیشنهادی برای آن‌ها دریافت نکرده است و سانچز به‌تازگی پیشنهادی را از ویارئال رد کرده است.

گفته می‌شود پیشنهاد دست‌مزد و پاداش اینتر به دیبالا، براساس تعداد بازی‌هایی است که او می‌تواند انجامش دهد.  بیش‌تر بخوانید: اینتر و توقف مذاکرات با پائولو دیبالا به دلیل نیاز به خروجی در خط حمله

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *