بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۲ پرسپولیسی حاضر به جدایی نیستند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۳

یحیی گل‌محمدی نام دو بازیکن خارجی تیمش را در لیست خروج خود قرار داده اما مدیران باشگاه پرسپولیس تاکنون موفق به توافق با این دو بازیکن برای فسخ قرارداد نشده‌اند.

صفروف و تمیروف که در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد نتوانست از فرصت هایی که در اختیارش قرار گرفت به خوبی استفاده کند و رضایت کادر فنی پرسپولیس را جلب کند تا یحیی تصمیم بگیرد برخلاف وحدت هنانوف دیگر هموطن او نام این بازیکن را در لیست مازاد خود قرار دهد.

تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیسی‌ها نیز نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم را تنها با یک گل زده به پایان رسید تا آمار نا امید کننده‌ای را پس از یک نیم فصل به ثبت برساند. این بازیکن حتی در تمرینات پرسپولیس نیز موفق به گلزنی نمی شد، حال یحیی پس از جلسه با درویش به او اعلام کرده قصد ادامه همکاری با وحدت هنانوف تاجیکستانی را دارد اما ظاهرا تمایلی برای ماندن دو خارجی دیگر یعنی تمیروف ازبک و صفروف تاجیکستانی ندارد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرده تا اقدامات قانونی را برای فسخ قرارداد این دو بازیکن و یا انتقال آنها به باشگاه‌های دیگر انجام دهد.

تلاش‌هایی شده تا این دو بازیکن راضی به فسخ توافقی شوند، بااین‌حال گفته می‌شود صفروف و تمیروف حاضر به فسخ قرارداد نشده‌اند. با توجه به اینکه هر تیم می‌تواند ۴ بازیکن خارجی در اختیار داشته باشد و هنوز تکلیف بازیکنان خارجی پرسپولیس مشخص نشده باید دید سرانجام اخبار جذب بازیکن خارجی به کجا خواهد رسید و آیا قرمزها در ادامه موفق به فسخ قرارداد منوچهر صفر و شیرزد تمیروف خواهند شد یا مجبور می شوند غرامت آنها را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *