بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استیلی: آمریکا با ۲۴ سال قبل تفاوت دارد/ امکان دیدار با اروپایی‌ها وجود ندارد

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۵

به گزارش ایرنا؛ «حمید استیلی» عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: آمریکا سال‌هاست با تیم‌های قدرتمند اروپا و قاره آمریکا بازی می‌کند و نسبت به جام‌جهانی ۹۸ خیلی متفاوت شده است.

وی افزود: قبل از قرعه‌کشی با مدیر این تیم برای برگزاری دیدار تدارکاتی صحبت کردیم اما زمانی‌که همگروه شدیم دیگر امکان بازی دوستان نیست.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران ادامه داد: پس از قرعه‌کشی با مسوولان فدراسیون چند کشور برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی صحبت‌های خوبی انجام دادیم. امکان بازی با تیم‌های خوب اروپایی وجود ندارد چراکه آنها درگیر لیگ اروپا هستند و تقویم خود را از قبل بسته‌اند. فکر نمی کنم با تیم‌های کونکاکاف هم امکان بازی باشد.

وی تصریح کرد:‌ به همین دلیل باید سراغ تیم‌های آفریقایی و سایر قاره‌ها برویم. مهمترین اردوی ما خردادماه است که دو هفته ادامه خواهد داشت و برنامه‌ریزی کردیم تا چهار دیدار تدارکاتی خوب در آن اردو داشته باشیم.

مدیر تیم فوتبال ایران ادامه داد: با فدراسیون قطر هم ارتباط خوبی برقرار کردیم تا آنجا اردو و دیدارهای تدارکاتی مناسبی داشته باشیم.

زننده گل قرن در خصوص گلی که در جام جهانی ۹۸ فرانسه وارد دروازه آمریکا کرد، گفت: آن زمان در تیم ملی؛ من و کریم باقری هافبک وسط بودیم که من بیشتر مقابل مدافعان بازی می‌کردم. رویای من بازی در تیم ملی و گلزنی در جام‌جهانی بود. آن گل یک رویای کودکی بود و حتی شب قبل از بازی با مادرم تماس گرفت که به من گفت بازی را دو بر یک برنده می‌شوید و گل میزنی که حتی بچه‌های تیم ملی هم یادشان است که به آنان این حرف را زدم.

تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز با برنده اسکاتلند و اوکراین) همگروه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *