بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سمیعی: از مجیدی به خاطر خدماتش مبلغی برای فسخ قرارداد نگرفتیم!/ استقلال تقویت می‌شود

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۱

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ فرشید سمیعی درباره مبلغ قرارداد ساپینتو با استقلال گفت: خلاف ادعا‌های مطرح شده، قرارداد ما به نوعی بود که مبلغی برای دلالی و واسطه‌گری به آن اضافه نشد. مبالغ آمده در قرارداد به نفع باشگاه استقلال است و دست دلالان در این ماجرا کوتاه شد.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد داشت و آیا با جدایی او مبلغی نصیب باشگاه شده است، عنوان کرد: مجیدی قبل اینکه قراردادش را با باشگاه اماراتی امضا کند از باشگاه استقلال به پاس تلاش‌ها و زحماتش، درخواست فسخ قراردادش را داشت. ابتدا باشگاه اصرار داشت که او جدا نشود ولی مجیدی اعتقاد داشت که ماندن دیگر به صلاح نیست و هیئت مدیره بابت خدماتی که داشت، تصمیم گرفت قراردادش بدون دریافت مبلغی فسخ شود.

وی درباره وضعیت کمپ ناصر حجازی و محل تمرین استقلال در فصل آینده ، یادآور شد: یکی از معضلاتی که باشگاه استقلال داشته مشخص نبودن محل تمرین است. روال بر این است که تیم برای فصل بعدی چند زمین مناسب داشته باشد. کمپ حجازی در حال بازسازی است و آماده خواهد شد و در کنار آن تمرین در زمین مجموعه انقلاب نیز ادامه خواهد داشت. زمین آرارات را نیز باید بررسی کنیم. در کنار این زمین‌ها، آماده‌سازی مرغوبکار هم ادامه دارد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره وضعیت وریا غفوری، گفت: قرارداد این بازیکن به همراه چند بازیکن دیگر تمام شده است. مربی جدید در حال بررسی بازیکنان است و فیلم‌ها را نگاه می‌کند و در خصوص بازیکنان تصمیم می‌گیرد. از سویی دیگر مذاکرات برای تقویت تیم شروع شده است. طبق نظر مربی کار را شروع کردیم. معمولا ساختار تیم قهرمان را تغییر نمی‌دهند و تنها برخی نقاط تقویت می‌شود. در خطوط جلو ما دو سه خرید خوب خواهیم داشت.

وی درباره جذب محمد محبی عنوان کرد: افرادی را مدنظر داریم که اسم‌شان را نمی‌آوریم، چون از این موضوع دلِ خوشی نداریم. مطمئناً‌ تیم تقویت خواهد شد.

سمیعی درباره انتقاداتی که از عدم دریافت 500 میلیارد تومان از کارگزار شده است، یادآور شد: در این موضوع اولین ضربه را از داخل فوتبال خوردیم. از داخل فوتبال نامه‌نگاری‌هایی شد که باشگاه استقلال تشریفات قانونی را برای انتخاب کارگزار طی نکرده است. در آن زمان هرگونه قرارداد را با استقلال ممنوع کردند، با اینکه استقلال برنده این پرونده شد ولی ما 5-4 ماه‌ را از دست دادیم.کنایه عضو هیئت مدیره استقلال به توافق صادقی با پرسپولیس؛ مثل برخی تیم‌ها قول حضور در جام جهانی را نمی‌دهیم!فریبا: تفکرات هجومی ساپینتو به سبک استقلال می‌خورد/ دلیلی نمی‌بینم فصل بعد قهرمان نشویمتوقف مذاکرات استقلال با سعید صادقی/ هافبک گل‌گهر در آستانه پرسپولیسی شدن

 

انتهای پیام/

 

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *