بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هیگواین: موقع عکس های یوونتوس شکم خودم را داخل می بردم؛ آرسنال گفت من گران هستم اما اوزیل را خرید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۳:۵۳

گونزالو هیگواین که اکنون در اینتر میامی بازی می کند، در گفتگو با Tyc Sports در مورد مسائل جالبی صحبت کرد. ناپولی برای انتقال گونزالو هیگواین به یوونتوس حاضر به مذاکره نشد و بیانکونری 90 میلیون یورو برای فسخ قرارداد او پرداخت کرد. پیپیتا در تورین دوران نسبتا موفق را سپری کرد اما اکثر اوقات به خاطر اضافه وزن از او انتقاد می شد:

یوونتوس نسبت به وزنم خیلی سختگیرتر بود. آنها هر سال از من عکس می گرفتند اما من فقط می خندیدم زیرا می دانستم قرار است فصل چطور تمام شود…با زدن 30 گل. با این حال، بارها موقع عکسبرداری، شکم خودم را داخل می بردم. 

هیگواین در ناپولی با زدن 36 گل در یک فصل، رکورد گلزنی سری آ در یک فصل را شکست اما هرگز در آنجا موفق به کسب اسکودتو نشد. بنابراین در انتقالی جنجالی به یوونتوس رفت تا اسکودتو بگیرد:

من ناپولی را ترک کردم زیرا فکر کردم بعد از زدن 36 گل در یک فصل، چه کار بیشتری می توانم انجام دهم تا جام بگیرم؟ بنابراین وقتی یوونتوس جلو آمد هیچ شکی نداشتم. هواداران ناپولی خیلی عصبانی بودند اما از هر دست بدهید، پس می گیرید. بنابراین بابت تمام توهین ها و تنفری که به من داشتند، من در 8 بازی، 6 گل به آنها زدم. 

هیگواین همچنین گفت در سال 2013 قبل از انتقال از رئال مادرید به ناپولی، به آرسنال بسیار نزدیک بوده است:

یادم می آید که در آستانه انتقال به آرسنال بودم و آنها گفتند رقم انتقال من خیلی گران است و چند روز بعد، آنها 80 میلیون یورو بابت اوزیل پرداختند! (با خنده)

البته انتقال اوزیل به آرسنال 50 میلیون یورو هزینه داشت اما باز هم بیشتر از رقم هیگواین بود زیرا او با 40 میلیون یورو به ناپولی رفت. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *