بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت جالب پیشکسوتان استقلال از بازیکنی که هنوز با او تماس نگرفته‌اند/ این رفتار با کاپیتان تیم زیبنده نام استقلال نیست

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۳

وریا غفوری کاپیتان ۳۴ ساله تیم استقلال در پایان دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت‌هایی انجام داد که حالا خبرساز شده است.

کاپیتان استقلالی‌ها که قراردادش در پایان فصل بیست و یکم با این تیم به پایان رسید در جشن قهرمانی مشخصاً اعلام کرد آماده است تا هر چه سریعتر قراردادش با استقلال را تمدید کند اما ظاهرا این صحبت‌های او از طرف مدیران باشگاه استقلال با بی اعتنایی مواجه شده و موجبات رنجش خاطر وریا غفوری را فراهم کرده است. وریا غفوری پس از آن باز هم مصاحبه کرد و گفت از باشگاه استقلال هیچ تماسی با او نگرفته اند تا اینکه در پایان بازی تنیس فوتبال با آندرانیک تیموریان مشخصا به این موضوع پرداخت و گفت یک جان بیشتر ندارد و حاضر است آن را هزاران بار فدای وطنش کند.

در همین حدفاصل بسیاری از پیشکسوتان با اشاره به تعصب و اثرگذاری فنی وریا غفوری در طول سال‌های اخیر در موفقیت‌های استقلال به ویژه در قهرمانی سال گذشته در ایجاد انسجام، اتحاد و یکدلی بین اعضای تیم، مدیران باشگاه استقلال را ترغیب کرده‌اند که هر طور شده وریا غفوری را حفظ کنند.

در همین بین خبر می‌رسد که او از یکی دو باشگاه لیگ برتری مانند فولاد پیشنهاد دارد ولی گفته همچنان منتظر می‌ماند چون دوست دارد فوتبالش را در استقلال به پایان برساند.

ناگفته نماند؛ تعدادی از پیشکسوتان استقلال در ارتباط با این موضوع اعلام کرده اند که تکلیف این موضوع باید هر چه سریع‌تر روشن شود چرا که حتی شایعه کنار رفتن وریا غفوری از استقلال هم زیبنده این باشگاه نیست. رفتاری که پیش از این با تعدادی دیگر از بازیکنان اسبق استقلال مانند امیرحسین صادقی، پیروز قربانی و یا رضا عنایتی صورت گرفته بود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *