بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارواخال: هواداران بلیط فینال استانبول را از الان تهیه کنند؛ بنزما برنده توپ طلا است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۳

کاپیتان چهارم رئال مادرید از فصل 2022/23 مصاحبه ای مفصل انجام داده و بیشتر در خصوص فصل موفقیت آمیزی که پشت سر گذاشتند صحبت کرد.

طرفداری | دنی کارواخال، دفاع راست تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در مصاحبه با AS گفت:

نامزدم می خواست در مراسم جشن عروسی مان ماکت های قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را هم قرار دهد، اما به او گفتم که در این صورت مردم نسبت به عکس عروسی، تمایل بیشتری به عکس گرفتن با جام ها خواهند داشت (با خنده).

هوادارانمان را تشویق می کنم تا بلیط فینال فصل آینده لیگ قهرمانان در استانبول را تهیه کنند. ما دوباره سعی می کنیم به فینال برسیم.

 رئال مادرید در فینال ها نمی بازد

در فینال پاریس در تمام دقایق بازی می دانستیم که چه کار باید بکنیم. می دانستیم که آنها به ما فضا خواهند داد و این کلیدی بود. برای فتح لیگ قهرمانان، زمان بندی درستی در بازی داشتیم. می دانستیم که حتی اگر واقعاً بد باشیم و روز ما نباشد، فرصت های خود را خواهیم داشت، و اگر فشار بیاوریم، به چیزی که می خواهیم، می رسیم. لوئیس دیاز اولین فینال خود را تجربه می کرد و من از خطراتی که می توانست ایجاد کند آگاه بودم. فکر می کنم در اکثر دقایق بازی او را خنثی کردم. در نبردهای دفاعی، در اکثر دقایق بازی ما تیم برتر بودیم و کورتوا با عملکرد خود بارها ما را نجات داد. رئال مادرید در فینال ها نمی بازد.

اگر بد بازی کنید و تنها به کسب پیروزی قانع باشید، طی 9 سال 5 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا نمی شوید. اگر کسی خودش را با این واقعیت که فقط باید پیروز شویم دلداری می دهد، به عقیده اش احترام می گذارم، اما به هیچ وجه با آن موافق نیستم. در نهایت، در فوتبال مهم نیست که چه کسی شوت های بیشتری زده، چه کسی مالکیت توپ بیشتری داشته، یا پاس های بیشتری داده است. تیمی که گل های بیشتری به ثمر برساند پیروز می شود.

بارسلونا در ال کلاسیکو بهتر بازی کرد. همیشه شکست خانگی با اختلاف زیاد، مقابل رقیب دیرینه سخت است. وقفه بازی های ملی برای ما خیلی خوب شد. مربی به ما آرامش خاطر داد. او به ما گفت که این بازی فقط 3 امتیازی بوده، و اگر به سلتا هم می باختیم، همین اختلاف امتیاز می بود. این پیام برای کسب پیروزی در ویگو کلیدی بود، و فکر می کنم سرنوشت لیگ در سویل مشخص شد.

آنچلوتی یک رهبر و نقطه مرجع است. هر بار که صحبت می کند، همه با تمام وجود به او گوش می دهند تا درک کنند. او بین بازیکنانی که کم و زیاد بازی می کنند تعادل برقرار می کند. او خودش بازیکن بوده و می داند که خیلی بازی نکردن برای هیچکس ایده آل نیست.

باشگاه در قبال بازیکنانی مثل وینیسیوس، کاماوینگا، آسنسیو و همه فوق العاده کار می کند. بازیکنان بزرگی مثل آلابا و رودریگر به صورت آزاد آمده اند و شوامنی هم خریداری شده است. بازیکنانی مثل رودیگر و کاماوینگا تصمیم می گیرند به ما ملحق شوند چون می دانند رئال مادرید یعنی چه. همه چیز در اطراف این باشگاه عظیم است و آنها به زودی متوجه این خواهند شد.

ام باپه؟ به نظر می رسید او خواهد آمد، اما در نهایت تصمیم گرفت که بماند.

ادن هازارد

فکر می کنم وقتی هازارد مصدومیتش را پشت سر بگذارد و ریتم سابقش را پیدا کند، بازی به بازی همان بازیکن خیره کننده ای خواهد شد که سال ها نشان داده بود. هازارد دوران سختی را پشت سر گذاشته اما به والدبباس آمد، کار خودش را انجام داد و هرگز چهره بدی نداشت. هرکسی نمی تواند اینطور باشد.

توپ طلا برای کریم بنزما

سایر نامزد های توپ طلا فاصله زیادی با بنزما دارند. او هیچ تردیدی ندارد که برنده توپ طلا خواهد شد. بنزما با گل هایی که به ثمر رساند و پاس گل هایی که داد، ما را به سمت موفقیت رهبری کرد. علاوه بر این، او نقش بسیار مهمی هم در تیم داشت.

بازوبند کاپیتانی

خیلی افتخار می کنم که کاپیتان چهارم تیم خواهم بود.

امسال هواداران در فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نقشی اساسی ایفا کردند. مقابل منچسترسیتی در دقیقه ’75 عقب افتادیم اما همه می دانستند که می توانیم برگردیم. هواداران انرژی زیادی به ما دادند تا برگردیم و این کامبک به لطف آنها بود. در دیدار مقابل منچسترسیتی کار به وقت های اضافه کشید و می دانستیم که پیروز خواهیم شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *