بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی عبدی برای رفتن به قطر وسوسه شده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۱

مهدي عبدی مهاجم جوان پرسپوليس در اين فصل براي سرخپوشان  با 7 گل زده و يك پاس گل در لیگ و همچنين دو گل در جام حذفی، خود را به عنوان مرد اول يحيی گل محمدی در خط حمله پرسپوليس مطرح کرد.

به گزارش طرفداری، با توجه به مصدوميت عيسی آل كثير، وظيفه مهدی عبدی در خط حمله سنگين تر هم شد. عبدی حالا كنار شرزود تميروف زوج خط حمله پرسپوليس را تشكيل داده است.

البته در مقاطعی هم برای یکی – دو بازی حامد پاكدل به جای مهدی عبدی فيكس بازی كرد اما عبدی وقتی به عنوان بازيكن تعويضی وارد زمين شد، توانست گلزنی کند اما مهدی عبدی در بازی روز گذشته مقابل هوادار، روز خوبش نبود و يک موقعيت مناسب را از دست داد. با اين حال او همچنان مرد مورد اعتماد يحيی گل محمدی در خط حمله پرسپوليس است. اما روز گذشته به گوش رسيد عبدی يك پيشنهاد وسوسه انگيز از يكی از تيم های قطری دریافت كرده است و احتمال اينكه عبدی آن را بپذيرد، وجود دارد.

حالا بايد ببينيم باشگاه پرسپوليس با جدايی او موافق است يا اينكه مهدی عبدی در پرسپوليس ماندنی است.

برخی رسانه ها مدعی هستند الغرافه قطر که آندره‌آ استراماچونی را به عنوان سرمربی بالای سر دارد، خواهان مهدی عبدی است. مهاجم پرسپولیس هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اما شایعه شده احتمال این که در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود و به قطر برود، زیاد است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *