بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرانوند: پایان فصل به تیم خودم برمی گردم /تیتر روزنامه انگلیسی انگیزه ما را ۱۰۰ برابر کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۰

خبرورزشی –

امید یوسفیان-بعد از چند بازی نیمکت نشینی در تیم ملی ، در دیدار مقابل لبنان بار دیگر شاهد حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی تیم ملی بودیم. بازگشتی که با یک کلین شیت دیگر برای علیرضا و تیم ملی همراه بود. حضور دوباره بیرانوند درون دروازه تیم ملی نشان می دهد ، اسکوچیچ اعتقاد ویژه ای به علیرضا دارد و اگر این گلر باتجربه در شرایط بازی قرار داشته باشد و در تیم باشگاهی اش هم بازی کند، قطعا انتخاب اول دراگان در جام جهانی خواهد بود. به همین بهانه و البته مشخص شدن قرعه تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی ، گفت و گویی با بیرانوند انجام دادیم که در ادامه می خوانید. 

بعد از چند بازی دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی برگشتی. از بازگشتت به درون دروازه و البته کلین شیت مقابل لبنان برای ما بگو.

خب با نظر سرمربی تیم ملی من چند بازی روی نیمکت قرار داشتم و اسکوچیچ تشخیص داد در دیدار مقابل لبنان دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرم. از اینکه دوباره برای تیم ملی بازی کردم خیلی خوشحالم.اینکه هم خودم توانستم به کمک بچه ها کلین شیت کنم و هم ۳ امتیاز دیدار مقابل لبنان را گرفتیم ، خوشحالی مرا چند برابر می کند. امیدوارم بردهای تیم ملی ادامه دار باشد.
 دلیل اینکه در بواویشتا به تو فرصت بازی کردن نمی رسد ، چیست؟

خب همه این مسائل به نظر سرمربی برمی گردد. من به لحاظ ذهنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و به صورت منظم تمریناتم را انجام می دهم و آماده هستم. متاسفانه تا چند بازی در ترکیب اصلی قرار گرفتم ، مصدوم شدم و بعد از اردوی قبلی تیم ملی هم کرونا گرفتم. دوری از تمرینات در چند مقطع باعث شد تا از ترکیب اصلی دور شوم. با این حال من با قدرت و انگیزه بالا تمرین می کنم و منتظر فرصتی برای بازی کردن هستم.

نظرت در مورد قرعه کشی جام جهانی و گروه تیم ملی چیست؟

خب ببینید همه تیم هایی که مجوز حضور در جام جهانی را می گیرند ، بهترین های قاره خودشان بودند که صعود کردند. شما نگاه کنید تیم بزرگی مثل ایتالیا که قهرمان اروپا است و ۴ بار قهرمان دنیا شده ، نمی تواند راهی جام جهانی شود. این موضوع نشان می دهد که بهترین ها در جام جهانی حضور دارند و هیچ تیمی از پیش برنده و یا از پیش بازنده نیست.من فکر می کنم گروه ما خوب است و می توانیم نتایج خوبی بگیریم. باید سخت کار کنیم و تدارک خوبی ببینیم تا در جام جهانی پرچم ایران را بالا ببریم و دل مردم را شاد کنیم. شک نکنید می توانیم کارهای بزرگی در قطر انجام دهیم و من این قول را به مردم می دهم که هرچه داریم برای موفقیت تیم ملی می گذاریم. 

به نظرت این تیم ملی می تواند شگفتی ساز شود و برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی صعود کند؟

ببینید ما تیم ملی خوبی داریم و هیچ چیزی نشدنی نیست. بازی اول ما مقابل انگلیس بسیار مهم و حیاتی است و خیلی می تواند تاثیرگذار باشد. با انگیزه ای که از بازیکنان تیم ملی سراغ دارم ، مطمئنم که بهترین نمایش ها را در جام جهانی خواهیم داشت و امیدوارم مردم هم مثل همیشه ما را دعا کنند و انرژی های مثبت خودشان را برای ما بفرستند. 

حتما تیتر روزنامه سان انگلیس را دیدی. نظرت در مورد این کار رسانه انگلیسی چیست؟
فقط می توانم بگویم این کارها و این حرف ها انگیزه ما را ۱۰۰ برابر خواهد کرد. انگلیس یکی از قوی ترین تیم های دنیا است و کلی مهره دارد. با این حال اینطور نیست که در مقابل ما از پیش برنده باشد و با خیال راحت بازی را ببرد. قطعا تیم ملی با تمام قوا و با همه وجود مقابل انگلیس و سایر رقبا قرار خواهد گرفت. 

دوست داری از بین اسکاتلند ، اوکراین و ولز کدام تیم همگروه ما شود؟

واقعا فرقی ندارد. من فکر می کنم این تیم ها در یک سطح هستند و البته هر کدامشان که به جام جهانی صعود کنند، حریف سختی خواهند بود. 

در چند وقت اخیر صحبت هایی مبنی بر بازگشت تو به فوتبال ایران و پرسپولیس مطرح شد. این موضوع صحت دارد؟

من هیچ تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم. ۲ ماه تا پایان لیگ پرتغال باقی مانده و من هم تمام تمرکزم را روی تیم باشگاهی ام گذاشتم. بعد از پایان بازی ها فرصت برای فکر کردن و تصمیم گرفتن در مورد آینده وجود دارد. ضمن اینکه من بازیکن آنتورپ هستم و باید بعد از پایان فصل به این تیم برگردم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *