بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ابراز علاقه منچستریونایتد و چلسی به مایکل ادواردز، مدیر ورزشی پیشین لیورپول

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۳

منچستریونایتد و چلسی با هدف بهبود دپارتمان استخدامی خود، به مایکل ادواردز مدیر موفق پیشین لیورپول علاقه‌مند هستند. 

طرفداری | به گزارش دیلی میل، منچستریونایتد به پیشتازی جان مرتو (مدیر فوتبالی باشگاه) در میان انبوهی از تغییرات در دپارتمان استخدامی خود به سر می‌برد. منابع متعددی مدعی هستند که یونایتد در ادامه تغییرات مدیریتی خود، به ادواردز علاقه نشان داده است. هنوز مشخص نیست که آیا ادواردز پس از پیوند قبلی خود با لیورپول حاضر است راهی اولدترافورد شود یا نه. اما با توجه به موفقیت ادواردز در آنفیلد، علاقه یونایتد به او جای تعجب ندارد. 

ادواردز در سال ۲۰۱۱ به عنوان مدیر ارشد آنالیزورهای باشگاه به لیورپول پیوست و سپس در پی یکسری ترفیع‌ها، به عنوان مدیر ورزشی آن باشگاه منصوب شد. ادواردز در این مدت خریدهای موفقی همچون آلیسون، ویرجیل فن دایک، محمد صلاح، سادیو مانه، اندی رابرتسون، تیاگو و فابینیو را به ثبت رساند. او در درآمدزایی از راه فروش بازیکنان هم موفق ظاهر شد، از جمله کسب ۱۴۶ میلیون پوند از راه واگذاری فیلیپه کوتینیو به بارسلونا. 

در حال حاضر مرتو نقل و انتقالات منچستریونایتد را به دست گرفته است و در شرایطی که انتصاب مدیریتی جدیدی نزدیک به نظر نمی‌رسد، آن‌ها در دیدی بلند مدت‌تر به دنبال بهبود اوضاع هستند. گفته می‌شود علاوه ادواردز، لی دایکس (مدیر دپارتمان استخدامی برنتفورد) و کیرون اسکات (مدیر فوتبالی میدلزبرو) هم سران منچستریونایتد را تحت تاثیر قرار داده‌اند. البته یونایتد تنها علاقه‌مند به ادواردز نیست و چلسی هم او را برای پست مدیر ورزشی و به جای مارینا گرانوفسکایا می‌خواهد. دیلی میل همچنین می‌تواند تایید کند که در پی جدایی مارک اوورمارس از آژاکس، آن باشگاه آمستردامی هم به این مدیر برجسته ابراز علاقه کرده است. در نهایت، آن طور که از ظاهر امر مشخص است، ادواردز ترجیح می‌دهد مدتی استراحت کند. 

از آندره‌آ برتا (مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید)، رامون پلانس (معاون فنی پیشین بارسلونا)، پل میچل (مدیر نقل و انتقالات موناکو) و استیو هیچن (مدیر نظارت بر عملکرد پیشین تاتنهام) به عنوان دیگر گزینه‌های چلسی برای پست مدیر ورزشی یاد شده است. تا روزی که انتصابی در این راستا صورت بگیرد، تاد بولی مالک جدید باشگاه، سمت مدیر ورزشی را به طور موقت عهده‌دار خواهد بود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *