بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعطیلات تابستانی مسی در لاکچری‌ترین حالت ممکن/ لئو و دوست صمیمی‌اش در یک جزیره خصوصی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۸

لیونل مسی و سسک فابرگاس در حال حاضر در یک جزیره خصوصی زیبا در ایبیزا در حال استراحت هستند و از تعطیلات تابستانی در کنار خانواده خود لذت می‌برند.

این دو فوتبالیست به عنوان بخشی از مجموعه جوانان بارسلونا با هم بزرگ شدند و بعد از این‌همه سال هنوز هم دوستان صمیمی هستند. آن‌ها سپس بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در کنار یکدیگر در تیم اصلی بازی کردند. در حالی که فابرگاس اکنون یک بازیکن آزاد است و مسی در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند، هنوز هم زمانی را برای بودن در کنار یکدیگر در تعطیلات پیدا کردند.

مسی و فابرگاس با خانواده‌هایشان در یک خانه که اجاره‌اش هفته‌ای ۲۶۰۰۰۰ پوند است، اقامت دارند. خانه دارای ۶ اتاق خواب، یک سالن بدنسازی، یک استخر شنای ۲۰ متری و ۲۲ کارمند برای کمک است. آن‌ها همچنین یک قایق تفریحی روزانه ۸۶۰۰ پوندی به نام Shalimar II در اختیار دارند. این قایق با مبل‌های لوکس، چهار کابین و یک سوئیت مجلل وی‌آی‌پی مجهز شده است.

خانواده مسی متشکل از همسرش آنتونلا روکوسو و سه فرزندشان متئو ۹ ساله، تیاگو ۶ ساله و چیرو ۴ ساله است. و فابرگاس همسرش دانیلا سمان و سه فرزندشان به نام‌های لیا، کاپری و لئوناردو را با خود آورده است. این دو زوج در آخر همین هفته در مراسم عروسی هم‌تیمی سابق بارسلونایی، جوردی آلبا در سویا حاضر می‌شوند.

تعطیلات تابستانی مسی در لاکچری‌ترین حالت ممکن/ لئو و دوست صمیمی‌اش در یک جزیره خصوصی/ تصویر هوایی این جزیره خاص را ببینید

تعطیلات تابستانی مسی در لاکچری‌ترین حالت ممکن/ لئو و دوست صمیمی‌اش در یک جزیره خصوصی/ تصویر هوایی این جزیره خاص را ببینید

مسی پس از پایان اولین فصل دور از بارسلونا با زدن ۱۱ گل و ۱۵ پاس گل در ۳۴ بازی برای پی‌اس‌جی مدتی را در تعطیلات به استراحت می‌پردازد. در همین حال، فابرگاس اخیراً توسط موناکو آزاد شد اما با وجود اینکه ماه گذشته ۳۵ ساله شد، قصد دارد به بازی خود ادامه دهد. او گفت: «اول اینکه من هنوز می‌خواهم بازی کنم، نمی‌خواهم اینطوری بازی را تمام کنم. سال خیلی بدی بود که اینطوری تمام شد. من می‌خواهم لذت ببرم و با احساسات خوب تمام کنم. هیچ چیزی قطعی نیست. من برای همه چیز آماده هستم. شاید سطح باشگاه باید پایین بیاید، اما تیم‌های سطح پایین‌تر در لیگ قهرمانان وجود دارند. یک چیز واضح است. من به باشگاهی خواهم رفت که در آن بازی کنم، جایی که به من باور داشته باشند.»

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *