بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طلسم علی دایی در جام جهانی بالاخره شکسته شد!/ بازی ایران با انگلیس و آمریکا صددرصد سیاسی است/ مجیدی هر دو جام را می خواهد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰
خبرورزشی –

حسین فرزامی، بازیکن دهه ۴۰ و ۵۰ تیم ملی و باشگاه استقلال که سابقه مدیریت در این مجموعه را هم دارد در گفتگو با خبرورزشی، درباره شرایط این تیم در لیگ برتر، بازی مقابل نساجی مازندران در جام حذفی، قرعه کشی جام جهانی، دیدارهای ایران مقابل انگلیس و آمریکا و حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی اظهاراتی را مطرح کرد:

کار استقلال گره نخورد قهرمان است

فرزامی در این باره که تا چه اندازه به قهرمانی استقلال در این فصل امیدوار است گفت: «با توجه به نتایج خوب این تیم در فصل جاری و آرامشی که در باشگاه وجود دارد به طور قطع می‌توان گفت که استقلال اصلی ترین گزینه برای قهرمانی است. به شرطی که در این چند هفته کار استقلال گره نخورد».

شرایط استقلال مثل پرسپولیس شده است

وی در این باره که چطور ممکن است چنین اتفاقی رخ بدهد، توضیح داد: «این بستگی به اتفاقات مدیریتی و یا کادر فنی دارد که البته با توجه به آرامش ماه های گذشته خیلی بعید است. ولی استقلال درست شرایط پرسپولیس چند سال قبل را دارد که توانست چند هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی اش را مسجل کند. حالا هم استقلال می تواند با کسب امتیازات هفته های پیش رو زودتر از موعد قهرمان شود».

نساجی حریفی نیست مانع صعود استقلال شود

بازیکن اسبق استقلال در ارتباط با اینکه بازی در جام حذفی مقابل نساجی را چطور پیش‌بینی می‌کند، اظهار داشت: «نساجی و تیم‌هایی از این دست اصلاً نباید مانعی برای رسیدن استقلال به آنچه در نظر دارد به حساب بیایند. این قبیل تیمها مقابل استقلال تلاش می کنند دیده شوند وگرنه خودشان حرفی برای گفتن ندارند. جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی مشخص است و جزو تیم‌های پایین جدولی است. البته شرایط جام حذفی همیشه فرق می کند اما استقلال می تواند همان طور که در لیگ برتر قدرتمندانه ظاهر شده اینجا هم برود و قهرمان شود».

تیم فرهاد لایق هر دو قهرمانی است

فرزامی درباره حضور موفق استقلال در هر دو تورنمنت لیگ برتر و جام حذفی و اینکه آیا استقلال می‌تواند این فصل هر دو جام را بگیرد خاطرنشان کرد: «قطعاً می‌تواند. فرهاد مجیدی و تیمش با این بازیکنان با انگیزه و کادر مدیریتی خوب و البته هماهنگی خوبی که بین نفرات تیم وجود دارد قابلیت قهرمانی در هر دو جام را دارد تا اقتدارش را به رخ بکشد».

استقلال مثل پرسپولیس قهرمان می شود/ علی دایی بالاخره در جام جهانی گل زد!/ تأسف ‎آور است قطر جام جهانی برگزار می کند و ما نمی توانیم!

افسوس که ایران نمی تواند جام جهانی برگزار کند!

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان که در بازیهای آسیایی ۱۹۶۶ بانکوک همراه با تیم ملی ایران به مقام قهرمانی رسید درباره مراسم قرعه‌کشی جام جهانی در دوحه قطر گفت: «واقعا باعث تاسف اصلی کشوری مثل قطر که به اندازه یکی از شهرهای کوچک کشور ماست می‌تواند جام جهانی برگزار کند اما ما نمی‌توانیم! ای کاش این جام جهانی در ایران برگزار می شد. متاسفانه مراسم را دیدیم و فقط حسرت خوردیم. کشور ما به این پهناوری با این همه ثروت و این همه آب و هوای مختلف می تواند در هر فصلی از سال مسابقاتی را برگزار کند که دیگر کشورها در فصل های دیگر برگزار می کنند. ما در شمال کشور هوای سرد داریم و در جنوب کشور هوای گرم ولی قطر که از ۱۲ ماه سال فقط دو ماه هوایش گرم نیست و اصلا برف ندارند ولی می‌تواند جام جهانی برگزار کند! واقعاً حیف از ایران که نمی تواند جام جهانی برگزار کند ولی قطر می تواند!».

هیچ شانسی مقابل انگلیس و آمریکا نداریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ارتباط با اینکه گروه تیم ملی کشورمان را چطور ارزیابی می‌کند، یادآور شد: «ما هیچ شانسی برای صعود نداریم. انگلیس خودش مدعی عنوان قهرمانی امسال است. قوی ترین لیگ فوتبال اروپا را دارد و بازیکنانش همگی سرشناس هستند. از طرفی آمریکا هم یک تیم خیلی مقتدر است. از طریق دوستانم که در آمریکا هستند درباره این تیم اطلاعات خوبی دارم. آنها یک تیم منسجم و قدرتمند هستند که قطعاً با انگیزه های سیاسی مقابل ما به میدان می‌آیند».

بازی با انگلیس و آمریکا صددرصد سیاسی است

حسین فرزامی در ادامه پیرامون همگروه شده سه تیم ایران، انگلیس و آمریکا که به گفته برخی یک گروه سیاسی را تشکیل داده اند در این باره که به طور کلی فکر می‌کند این دو بازی سیاسی است یا نه، تصریح کرد: «قطعاً سیاسی است! هر دو بازی ایران مقابل انگلیس و آمریکا سیاسی است و هر کسی هم می گوید نیست حقیقت را نمی گوید. از طرف دیگر ما یک تیم درست حسابی هم نداریم».

تیم ملی ماشین خوب دارد اما راننده ندارد

فوتبالیست قدیمی کشورمان در این باره که چرا معتقد است ایران تیم درست و حسابی ندارد توضیح داد: «ما فقط بازیکن داریم. مثل این است که یک ماشین خوب داشته باشیم ولی راننده نداشته باشیم. ما نفرات خوبی داریم. بچه های تیم ملی در اروپا توپ می‌زنند و اکثرشان دو دوره جام جهانی را دیده اند ولی یک مربی بالای سر این تیم است که فقط با بلندگوی رسانه ها بزرگش کرده اند و برای ملت ایران جا انداختند که خوب است. ما تیم ملی ما را جلوی کره جنوبی دیدیم و متوجه شدیم که این مربی هیچ چیزی بلد نیست. با این وضعیت راحت می رویم و می‌بازیم و برمیگردیم».

علی دایی مثل بهزادی نمونه است

فرزامی در ارتباط با حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی به مسایل مهمی اشاره کرد و گفت: «به نظرم بهترین اتفاق این جام جهانی برای ما ایرانی ها حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی اش بود. او به معنای واقعی یک ورزشکار و یک ایرانی نمونه است. چه در زمینه فوتبال، چه در تحصیلات و چه مردم‎داری. آن شب علی دایی یک گل ملی دیگر برای همه ما ایرانی ها زد. شاید این گل، همان گلی بود که علی دایی هرگز نتوانست در جام جهانی بزند ولی این بار در جام جهانی ۲۰۲۲ برای ایران گل زد و همه دنیا وقار و بزرگی یک ایرانی را در قامت و چهره علی دایی دیدند. ما در گذشته همایون بهزادی را داشتیم که او هم یک نمونه در فوتبال ایران بود و حالا علی دایی را داریم. کسی که همه دنیا او را می شناسند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *