بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل محمدی آن روی فوتبال را هم دید

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۵

خبرورزشی – بعد از تساوی پرسپولیس مقابل هوادار انتقادات از یحیی گل محمدی شدت گرفت و خیلی ها از دستیاران او هم انتقاد کردند. شاید این اولین بار بود که یحیی با این حجم از انتقادات مواجه می شد اما نکته اینجاست که بسیاری از انتقادات درست به نظر می رسید چرا که پرسپولیس در طول فصل عملکرد خوبی نداشته و در بازی با هوادار هم با وجود چند موقعیت خوب تا آستانه شکست پیش رفت.

از روزی که یحیی به پرسپولیس آمده کمتر شاهد این حجم از انتقادات بودیم و حتی خیلی ها می گفتند فضای مجازی با او مهربان است!اما صبر هواداران پرسپولیس که فوتبال را خوب می فهمند، تمام شده و آنها صرف نظر از نتایج ،انتظار دارند تیمشان بازیهای بهتری را به معرض نمایش بگذارد. انتظاری که تا امروز برآورده نشده و باید دید یحیی برای بیرون آمدن از این وضعیت چه تدابیری می اندیشد؟بعد از بازی با هوادار هم از خود او انتقادات زیادی شد و هم از دستیارانش. هواداران پرسپولیس تیم فعلی را با تیم برانکو مقایسه می کنند و می گویند یکسری از مشکلات به کادر فنی برمی گردد و یکسری از مشکلات هم به بازیکنان و مدیریت باشگاه که در نقل و انتقالات مهره های خوبی نخرید اما این وسط یحیی هم نتوانسته از بازیکنانش به خوبی بازی بگیرد و تیم پرقدرتی بسازد.

حالا باید دید واکنش یحیی گل محمدی به این انتقادات و شرایط بحرانی پرسپولیس چیست؟ او شانس زیادی در لیگ برتر ندارد و باید تمام توان خودش را روی جام حذفی بگذارد و حداقل این جام را بگیرد تا هواداران پرسپولیس را راضی کند. هوادارانی که در این 5 سال سطح توقعاتشان بالا رفته و به نایب قهرمانی هم راضی نمی شوند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *