بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سخنگوی دولت: در رعایت کرامت بانوان اغماض نمی‌کنیم/ حتما با مقصران احتمالی بازی ایران و لبنان برخورد می‌شود

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری فارس، علی بهادری درباره اتفاقات دیدار ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اظهار داشت: پیش از این هم سابقه برگزاری مسابقه ملی را در همین دولت داشتیم و شیرینی صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی با دیداری که در تهران به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار شد را در ذهن داریم. مسئله و مشکلی از لحاظ تماشاگران و مباحثی که گاهی اوقات مطرح می‌شود نبوده و نخواهد بود. تا وقتی گزارش نهایی ارسال نشود، نمی‌توان قضاوت کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حوزه ورزشی یا فدراسیون یا هیات استان و همچنین حوزه محلی در مدیریت برنامه‌ریزی و اجرای مسابقه فوتبال ایران و لبنان کوتاهی‌هایی صورت گرفته است. همانگونه که در اخبار مشاهده کردید رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داده گزارش جامعی از تقصیرها یا قصورات احتمالی در این حوزه آماده کنند. 

سخنگوی دولت تصریح کرد: گزارش تقدیم رئیس جمهور خواهد شد و متناسب با آن دولت هیچگونه اغماضی در رعایت کرامت شهروندان عزیز به ویژه بانوان محترم نخواهد داشت و حتما با مقصرین، قاصرین و مسببان احتمالی برخورد خواهد کرد. انتظار می‌رود مجموعه‌های ورزشی کشور که به صورت مستقل این برنامه را برعهده دارند، برنامه‌ریزی مناسب‌تری داشته باشند و بتوانند تکالیف قانونی خود را به نحو احسن عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *