بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سبکتکین: با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد دارم/ روحیه آزمون به تیم ملی بانوان کمک می‌کند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۶

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با شناختی که از خانم آزمون دارم شهر به شهر به دنبال کشف استعدادهای جدید است. قطعاً این روحیه در تیم ملی فوتبال بزرگسالان هم خروجی مثبتی دارد.

نرگس سبکتکین در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: بعد از پایان لیگ یک هفته استراحت کردم. در حال حاضر تمرینات خود را برای فصل جدید شروع کردم.  تمرینات بدنسازی و کار با توپم را با قدرت ادامه می‌دهم.  امیدوارم بتوانم فصل بعد عملکرد خوبی داشته باشم.

او پیرامون زمان پایان قراردادش با سپاهان افزود:‌ یک سال دیکر با سپاهان قرارداد دارم؛ اما بندی در قرارداد وجود دارد که باید توافق مالی صورت بگیرد. 

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: بازیکنان با استعداد زیادی در لیگ داریم اگر به آنها توجه شود و البته اردوهای تیم ملی به صورت مداوم برگزار شود. قطعاً می‌توانند خودشان را ثابت کنند و به تیم ملی کشورمان کمک می‌کند. سال گذشته به دلیل تداخل اردوهای تیم ملی بزرگسال و جوانان نتوانستم به جمع شاگردان خانم آزمون اضافه شوم.  با اینکه با خانم آزمون تا حالا کار نکرده ام اما تعریف ایشان را زیاد شنیده ام. البته از  از نظر فوتبالی از خانم ایراندوست موارد زیادی یاد گرفتم.

سبکتکین ادامه داد: هر بازیکنی افتخار می کند در اردوی تیم ملی حاضر شود. با شناختی که از خانم آزمون دارم شهر به شهر به دنبال کشف استعدادهای جدید است. قطعاً این روحیه در تیم ملی فوتبال بزرگسالان هم خروجی مثبتی دارد. امیدوارم تیم ملی در مسابقات کافا بهترین نتایج ممکن را کسب کند.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *