بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رضا رجبی: تیم ملی با این دست فرمان به قهقرا می‌ رود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳

رضا رجبی در خصوص وضعیت بد تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود پس از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ملی الجزایر در حالی تن به شکست ۲ بر یک داد که الجزایری‌ها از تعدادی از بازیکنان اصلی شان در این بازی استفاده نکردند.

رضا رجبی کارشناس فوتبال در خصوص این بازی و شرایط کلی تیم ملی به مهر گفت:

بازی خوبی از تیم ملی شاهد نبودیم و این خوب نبودن تنها به نتیجه شکست باز نمی‌گردد. اگر تیم ملی خوب بازی می‌کرد و بارقه‌های امید را زنده نگه می‌داشت اما شکست می‌خورد، مشکلی نبود. اما مهم این است که من هیچ برنامه‌ای در این تیم ندیدم که به آینده امیدوار شوم.

او اضافه کرد:

تنها چیزی که در این تیم ملی می‌شود دید، خلاقیت فردی تعدادی فوق ستاره ایرانی است که هر از گاهی به شکل جرقه در زمین به چشم می‌آید و چیزی که کمتر دیده می‌شود، کارهای گروهی و تاکتیکی است.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد:

با این دست فرمان تیم ملی در جام جهانی هم شرایط خوبی نخواهد داشت و آن انتظاری که ایجاد شده هرگز برآورده نخواهد شد. اینکه تیم ملی امکانات و بازی تدارکاتی و اردو می‌خواهد یک بخشی از موضوع است، اینکه تیم ملی آن حداقل‌های لازم را هم نداشت، چیز دیگری.

رجبی گفت:

از کارشناسان هم می‌خواهم با بیان جملاتی نظیر نتایج در بازی‌های تدارکاتی مهم نیست و جملاتی از این قبیل قبح این شرایط را نشکنند. فوتبال ما و به خصوص تیم ملی باید از خواب بیدار شود. با اینکه همین الان هم خیلی دیر شده، اما دست‌اندرکاران این فوتبال باید با سرعت کمبودها را جبران کرده تا این تیم بتواند در جام جهانی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص طولانی شدن پروسه انتخاب مربی در استقلال گفت:

دلیل این همه تعلل و دست دست را نمی‌دانم. از آقای آجورلو می‌خواهم که در کنار دقت و وسواس، سرعت را هم در این انتخاب چاشنی کارشان کنند. ما زمان را با سرعت از دست می‌دهیم و هر یک روز ممکن است خسارت جبران ناپذیری به استقلال بزند.

او اضافه کرد:

این تیم استقلال است و باید از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. اینجا تیم‌های معمولی و کم هوادار نیستند که هدفش تلاش برای قهرمانی نباشد. تیمی که اعتبار استقلال را دارد و برای قهرمانی می‌جنگد باید برای هر یک روز هم برنامه‌ریزی داشته باشد. باز هم تاکید می‌کنم آقای آجورلو در فوتبال زود دیر می‌شود، مراقب باشید هدر دادن این فرصت‌های طلایی در آینده مایه پشیمانی نشود.

کارشناس فوتبال گفت:

ملاک برای انتخاب مربی داخلی یا خارجی بودن نیست، بلکه ملاک این است که مربی توان بیرون کشیدن گلیم این تیم را از آب داشته باشد. مربی بعدی استقلال خارجی باشد یا داخلی، باید بتواند این تیم را دوباره قهرمان کند. همه ما می‌دانیم قهرمانی سخت است و تکرار آن سخت‌تر. حتماً مربی بعدی استقلال از مربی قبلی وظیفه دشوار تری دارد.

رضا رجبی در ادامه تصریح کرد:

تیم بزرگی مثل استقلال حتماً باید در نقل و انتقالات تابستانی دو سه بازیکن در حد ستاره به جمع نفراتش اضافه کند تا از نظر شخصیتی هم ریکاوری شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *