بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکست بنفیکا در نخستین بازی فینال باوجود گلزنی کاپیتان ایران

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۸:۵۱

به گزارش خبرنگار مهر، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا فینالیست‌های این فصل از مسابقات لیگ فوتسال پرتغال هستند که روز گذشته بازی نخست دو تیم به میزبانی اسپورتینگ برگزار شد.

این مسابقه در نهایت با برتری ۵ بر ۴ اسپورتینگ به پایان رسید و بنفیکا در زمین حریف نتیجه را واگذار کرد.

حسین طیبی کاپیتان تیم ملی ایران و عضو تیم بنفیکا، در نیمه دوم زننده گل چهارم تیمش بود و توانست بنفیکا را با یک شوت «سرضرب» با نتیجه ۴ بر ۳ از حریفش پیش بیاندازد اما اسپورتینگ یک دقیقه مانده به پایان بازی کار را به تساوی کشاند و در وقت‌های اضافه گل پنجم را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

شکست بنفیکا در نخستین بازی فینال باوجود گلزنی کاپیتان ایران

دومین دیدار فینال روز چهارشنبه به میزبانی بنفیکا برگزار خواهد شد.

این دیدار ششمین تقابل اسپورتینگ و بنفیکا در این فصل بود؛ مسابقه‌ای که به دربی فوتسال پرتغال معروف است. در پنج دیدار اسپورتینگ به پیروزی رسیده و بنفیکا تنها صاحب یک برد شده است.

در پایان این مسابقه، «پولپیس» سرمربی تیم بنفیکا گفت: در نیمه اول ما برتر بودیم. از اشتباهات اسپورتینگ به خوبی استفاده کردیم. حتی نزدیک بود نتیجه را ۴-۱ به سود خودمان کنیم ولی موفق به انجام این کار نشدیم. حقیقت این است که نیمه دوم را خوب شروع نکردیم، همان اتفاقی که در طول این فصل هم رخ داده است. سه گل از ضربات ایستگاهی دریافت کردیم.

شکست بنفیکا در نخستین بازی فینال باوجود گلزنی کاپیتان ایران

سرمربی بنفیکا ادامه داد: اکنون امیدواریم در «لوز» (ورزشگاه خانگی بنفیکا) پپیروز شویم تا مساوی شویم. بازی فوتسال بین بنفیکا و اسپورتینگ واقعاً بهترین بازی جهان است. در اسپانیا هیچ مسابقه‌ای با این جو وجود ندارد. من هرگز چنین چیزی را ندیده‌ام. ممکن است این اتفاق در آمریکای جنوبی اتفاق بیفتد، اما من هرگز آن را ندیده‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *